یوتیوب ویژگی جدیدی را برای افزایش هدف گذاری تبلیغات محصول راه‌اندازی کرد

یوتیوب ویژگی جدیدی را برای افزایش هدف گذاری تبلیغات محصول راه‌اندازی کرد. این ویژگی جدید به سازندگان امکان می‌دهد مهر زمانی را به محصولاتی که در ویدیوها برچسب گذاری می‌کنند اضافه کنند. وقتی مهر زمانی اضافه می‌شود، یک دکمه سبد خرید در یک لحظه بهینه ظاهر می‌شود که احتمال افزایش پیش‌بینی شده تعامل وجود دارد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || یوتیوب ویژگی جدیدی را برای افزایش هدف گذاری تبلیغات محصول راه‌اندازی کرد. این ویژگی جدید به سازندگان امکان می‌دهد مهر زمانی را به محصولاتی که در ویدیوها برچسب گذاری می‌کنند اضافه کنند. وقتی مهر زمانی اضافه می‌شود، یک دکمه سبد خرید در یک لحظه بهینه ظاهر می‌شود که احتمال افزایش پیش‌بینی شده تعامل وجود دارد.


این ویژگی جدید می‌تواند به برندها کمک کند تا تبلیغات محصول خود را به طور موثرتری هدف قرار دهند و تعامل و تبدیل را افزایش دهند. با افزودن مهر زمانی به محصولات برچسب گذاری شده، برندها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که تبلیغات آنها در زمانی ظاهر می‌شوند که مخاطبان بیشترین احتمال خرید را دارند.


علاوه بر مهرهای زمانی جدید، یوتیوب ویژگی‌های بیشتری را برای بهبود تجربه خرید ارایه می‌دهد. برای نمونه، سازندگان را قادر می‌سازد تا محصولات وابسته را در کتابخانه های ویدیویی برچسب گذاری کنند. این ابزار می‌تواند به سازندگان کمک کند تا از محتوای قدیمی تری که همچنان ترافیک بالایی دارد، درآمد کسب کنند.


گزارش دهی پیشرفته یوتیوب همچنین تأیید کرده است که در حال ارایه یک ابزار گزارش‌دهی جدید در استودیوی YouTube است که نشان می‌دهد کدام محصولات وابسته بیشترین درآمد را برای برندها ایجاد می‌کنند. این قابلیت “در هفته‌های آینده” در دسترس خواهد بود.


 نویسنده: نیکولا آگیوس

18 اکتبر 2023

منبع: searchengineland

 

انتهای پیام/