شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| با ورود به عرصه جهانی شدن و دنیای وسیع ارتباطات، انتظارات افراد نسبت به آنچه در فضای پیرامون آنها می گذرد افزایش چشمگیری داشته و به همین تناسب، اخبار و رویدادها با حساسیت های بیشتر و جدی تری دنبال می شوند.
به گزارش شارا، بنابراین روابط عمومی باید با تدوین راهبردهای تازه و اجتناب از روزمرگی و کلیشه گرایی، به دنبال رشد مهارت ها، ترسیم نقشه راه و اتخاذ تصمیمات کلیدی درست در نظام ارتباطی سازمان باشد و با تمرکز بر مسئولیت اجتماعی، شفافیت و صداقت، پایه های اعتماد مخاطبان را محکم تر نماید.
روابط عمومی، تلفیق هنرمندانه ای از علم و اخلاق با تکیه بر مهارت های ارتباطی است که می تواند با به کارگیری خلاقیت، نقش به سزایی در تولید سرمایه های اجتماعی و ارتقای فرهنگ و رونق حیات مدنی ایفا کند.
امید است روابط عمومی سازمانها، با حفظ تعهد دوجانبه میان نهادها و مردم، آگاهی از کنش ها و واکنش های مخاطبان، شنیدن انتقادها و اصلاح رفتار و خدمات خود، ارتباطی سرشار از مهر و رغبت را رقم بزنند.
اینجانب روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه، به ویژه تمام همکارانم در شهرداری تهران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال، برای همه تلاشگران متعهد در حوزه ارتباطات آرزوی توفیق و سربلندی دارم.
میترا جلوداری
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران
|
نظر بدهید