گزارش جهانی Global Comms

گزارش امسال Global Comms با همکاری PRWeek (پی آر ویک به عنوان یکی پیشروترین ناشران روابط عمومی در جهان در ماه مه 2014 تاسیس شد) برای سومین سال متوالی منتشر شد.

بیش از 500 متخصص روابط عمومی و بازاریابی در هفت کشور را مورد بررسی قرار داد تا از تغییرات و پیشرفت های اخیر در این صنعت پرده بردارد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| گزارش امسال Global Comms با همکاری PRWeek (پی آر ویک به عنوان یکی پیشروترین ناشران روابط عمومی در جهان در ماه مه 2014 تاسیس شد) برای سومین سال متوالی منتشر شد.

 

به گزارش شارا، بیش از 500 متخصص روابط عمومی و بازاریابی در هفت کشور را مورد بررسی قرار داد تا از تغییرات و پیشرفت های اخیر در این صنعت پرده بردارد.


نتایج نشان می دهد:


داستان قوی تر می شود: ترکیبی از تاکتیک های مدرن و سنتی؛ وضعیت رسانه های درآمدزا را تقویت می کند.


رمزگشایی داده ها: کشف اطلاعات مناسب برای اندازه گیری و تأثیرگذاری بر خطوط پایین.


تغییر در هزینه ها: شناسایی تأثیرگذارانی که بیشترین تأثیر را روی فعالیت مصرف کننده می گذارند.


• تغییر کانال: تغییر قابل توجه بر روی سکوها و بسترهای اجتماعی که بیشتر مربوط به برندهاست.


پول به کجا می رود: هزینه جوامع در مورد میزان و اینکه در کجا هزینه می شود، در حال تغییر است. برای مثال آیا نام تجاری شما بودجه اختصاصی برای حامیان مالی تاثیر گذار دارد؟


چالش واقعی: برجسته کردن سخت ترین موانع موجود در دستیابی به ارتباط با C-suite؛ شما با مدیرعامل خود رابطه خوبی دارید، اما آیا واقعاً تأثیر کار خود را بر درآمد شرکت تفسیر می کنید؟