شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهندس سجادی در خصوص نقش و جایگاه شرکت ملی پخش و حساسیت های کاری این شرکت در امر سوخت رسانی مطلوب به هموطنان در شرایط سخت جوی سخن گفت.
در ادامه مهندس کاظمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش با اشاره به نقش روابط عمومی ها دراطلاع رسانی سریع و به موقع اظهارکرد: با توجه به توسعه خبرگزاری ها در فضای مجازی، روابط عمومی ها بایستی از تمام ظرفیت خود در اطلاع رسانی و انعکاس خبر استفاده کنند.
وی همچنین به توضیح در مورد نقش مهم شرکت ملی پالایش و پخش به خصوص شرکت ملی پخش در امر تولید و توزیع فرآورده های نفتی در ایام جنگ تحمیلی و تحریم ها از سوی غرب پرداخت و به تاثیر تولید بنزین و نفت گاز یورو 4 و یورو 5 در بهبود کیفیت هوای کلان شهرها اشاره کرد.
در ادامه این گردهمایی مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کارکرد دستگاه های روابط عمومی نیازمند تحول است، گفت: امروزه ارتباط معنا و مفهوم جدیدی دارد و نیازمند عنصری چون مخاطب شناسی است.
مهندس خدادی با اشاره به اینکه ارتباط رسانه ای فقط وظیفه روابط عمومی ها نیست، بلکه وظیفه تمام مدیران است، تصریح کرد: روابط عمومی ها باید شرایط و آموزش های لازم برای برقراری ارتباط مدیران با رسانه ها را فراهم کنند.
برگزاری کارگاه آموزشی در خصوص درج آگهی در مطبوعات توسط نوشین نجار از اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، بررسی مهندسی ساختار و تحول اساسی در روابط عمومی ها با توضیحات سیروس دهقان مدیرکل تشکیلات و روش های وزارت نفت و مجتبی احمدی رئیس مهندسی ساختار شرکت ملی پالایش و پخش و نیز برگزاری کارگاه های آموزشی هوش هیجانی و روانشناسی روابط عمومی توسط اساتید از برنامه های این گردهمایی بود
تقدیر از 16 پیشکسوت روابط عمومی شرکت از دیگر برنامه های این مراسم بود.
گردهمایی روسای روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با سخنان سید علیرضا سادات میر رئیس روابط عمومی این شرکت و جمع بندی مطالب توسط ایشان پایان یافت.
منبع: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران
نظر بدهید