گزارش: بیش از 75 درصد ترافیک تبلیغ‌کنندگان ایکس جعلی است

ایکس (توییتر) افزایش قابل توجهی در ترافیک را در تعطیلات آخر هفته سوپر بول گزارش کرده است.

به گزارش شارا به نقل از نیویورک‌تایمز، با این حال، گزارشی جدید نشان می‌دهد که بیش از 75 درصد از این ترافیک جعلی بوده است.

این امر به معنای آن است که تبلیغ‌کنندگان برای کلیک‌هایی که توسط ربات‌ها و کاربران جعلی ایجاد شده‌اند، پول پرداخت می‌کنند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ایکس (توییتر) افزایش قابل توجهی در ترافیک را در تعطیلات آخر هفته سوپر بول گزارش کرده است.

به گزارش شارا به نقل از نیویورک‌تایمز، با این حال، گزارشی جدید نشان می‌دهد که بیش از 75 درصد از این ترافیک جعلی بوده است.

این امر به معنای آن است که تبلیغ‌کنندگان برای کلیک‌هایی که توسط ربات‌ها و کاربران جعلی ایجاد شده‌اند، پول پرداخت می‌کنند.

این نوع ترافیک جعلی نه تنها بر بودجه تبلیغ‌کنندگان تأثیر می‌گذارد، بلکه بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی را نیز دشوار می‌کند.

گزارش CHEQ داده‌ها را از 144000 بازدید از وب‌سایت‌های مشتریان خود از طریق تبلیغات ایکس در طول آخر هفته سوپر بول جمع‌آوری کرد.

این گزارش نشان می‌دهد که 75.85 درصد از این ترافیک جعلی بوده است.


گای تیتونوویچ، بنیانگذار و مدیر عامل CHEQ، این یافته‌ها را “شگفت‌انگیز” و “بی‌سابقه” توصیف کرد.

این گزارش نشان می‌دهد که ترافیک جعلی یک مشکل بزرگ برای تبلیغ‌کنندگان در ایکس است.

تبلیغ‌کنندگان باید برای محافظت از خود در برابر کلاهبرداری تبلیغاتی اقداماتی انجام دهند.

 نویسنده: نیکولا آگیوس
 تاریخ: 20 فوریه 2024

پاورقی: سوپربول (به انگلیسی: Super Bowl) مسابقه سالانه فوتبال آمریکایی قهرمانی لیگ فوتبال ملی (آمریکا)، بالاترین سطح حرفه‌ای فوتبال آمریکایی در جهان است.

 

انتهای پیام/