دوره آموزشی رویکردهای نوین روابط عمومی در بندر خرمشهر برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– محمدحسین علائی از برگزاری دوره آموزشی رویکردهای نوین روابط عمومی در بندر خرمشهر خبر داد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، مدیر روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: دوره آموزشی “رویکردهای نوین در روابط عمومی” با حضور مدیران و کارشناسان ادارات و سازمان های شهرستان خرمشهر بمدت سه روز با تدریس دکتر احمد یحیایی ایله ای در بندر خرمشهر برگزار شد.
علائی ادامه داد : مدیران و کارکنان روابط عمومی بایستی برای ارتقای جایگاه سازمان ها و ادارات شهرستان به مهارت های تخصصی روابط عمومی بصورت علمی آشنا شوند و لازم است دوره های آموزشی تخصصی دراین زمینه بصورت ادواری برگزار شود.
وی افزود : دوره ی آموزشی رویکردهای نوین در روابط عمومی، سومین دوره ی آموزشی تخصصی است که طی دو سال اخیر، توسط بندر خرمشهر و با حضور بیش از 40 نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی های شهرستان خرمشهر برگزار می شود.
همچنین دکتر احمد یحیایی ایله ای استاد دانشگاه های تهران و مدرس و محقق روابط عمومی گفت : تلفیق علم و تجربه می تواند کارگزاران روابط عمومی را به افرادی حرفه ای برای انجام فعالیت ها تبدیل نماید.
روابط عمومی بایستی سیستمی مدیریت شود
مدیران روابط عمومی بایستی دانش و مهارت های علمی لازم را فرا گیرند تا روابط عمومی سیستمی و نه متکی به شخص مدیریت شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، عادل دریس مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در گردهمایی مدیران روابط عمومی های ادارات شهرستان خرمشهر ضمن بیان مطلب فوق گفت : رویکردهای مدیریت سیستمی می تواند روابط عمومی را به عنوان بخشی کارآمد در خدمت سازمان ها قرار دهد.
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر اظهار داشت : معنا و مفهوم روابط عمومی تأکید دارد که توجه به تعامل با عموم مردم هدف اصلی روابط عمومی است و روابط عمومی ها با اتکا به آن می توانند سازمان ها را در انجام درست فعالیت ها و رضایت مندی مردم و مشتریان کمک کنند.
مهندس دریس بیان کرد : روابط عمومی ها برای تعامل مطلوب و مثبت درون سازمانی و برون سازمانی بیشتر از هر چیزی به آشنایی و بکارگیری تکنیک های مدرن نیازمند است.
لازم به یادآوری است : گردهمایی آموزشی مدیران روابط عمومی های ادارات شهرستان خرمشهر، با حضور دکتر یحیایی ایله ای توسط اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به مدت سه روز برگزار شد.
مردم با ارزش ترین سرمایه ادارات هستند
مردم با ارزشترین سرمایه ادارات هستند و مدیران و کارکنان ادارات و سازمان های دولتی بایستی به شعور مردم احترام بگذارند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم بکار گیرند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، عبدالله حسینی فرماندار شهرستان خرمشهر در گردهمایی مدیران روابط عمومی های ادارات شهرستان ضمن بیان این مطلب گفت : روابط عمومی ها بایستی نزدیکترین واحد اداری در بدو ورود مردم به ادارات و سازمان ها باشند، حرف مردم را بشنوند و برای رضایت مندی مردم بطور مستمر با آنان تعامل سازنده داشته باشند.
فرماندار خرمشهر بیان کرد : مدیریت انتظارات و رضایتمندی ارباب رجوع در ادارات کار روابط عمومی است و اگر روابط عمومی فعال و مثبت نباشد، سازمان ها از نظر مردم ناکارآمد بنظر می رسند.
وی اظهار داشت : برای خدمت به مردم روابط عمومی ها به آموزش و دانش نیازمند هستند تا بتوانند با همکاری سایر واحدهای ادارات و بصورت علمی خدمتگزار مردم باشند.
خاطرنشان می سازد گردهمایی آموزشی مدیران روابط عمومی های ادارات شهرستان خرمشهر به مدت سه روز با حضور دکتر یحیایی ایله ای و توسط اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر برگزار شد.
نظر بدهید