شبکه اطلاع رسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، در حکمی مدیرکل جدید اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت را منصوب کرد.
به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت، دکتر محمد مهدی ناصحی در حکمی سید مهدی میرشاه ولد را به عنوان مدیرکل جدید روابطعمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت منصوب کرد.
متن حکم مدیرعامل سازمان بیمه سلامت خطاب به سید مهدی میرشاه ولد به شرح ذیل است:
جناب آقای سید مهدی میرشاه ولد
با سلام
نظر به تعهد، شایستگی و سوابق جنابعالی بدینوسیله به عنوان مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل منصوب می شوید، امید است با استعانت از خداوند سبحان، تبعیت از منشور اخلاقی و سیاست های دولت تدبیر و امید و با پیروی از آموزه های دینی و با بهره گیری از دستاورد های علمی جلب مشارکت همکاران آن حوزه برای تقویت پاسخگویی به مردم، خدمت گیرندگان، ارائه دهندگان خدمت و تکریم آنان کوشش نموده و با تعامل مستمر با رسانه ها، امراطلاع رسانی، اطلاع یابی و ارتقا فرهنگ عمومی، سواد بیمه سلامت جامعه را تقویت نمایید.
توفیق روز افزون جنابعالی را در خدمت به مردم شریف ایران از درگاه ایزد منان خواستارم .
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پژوهش باید در حوزه روابط عمومی مورد توجه قرار گیرد
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران بر توجه به حوزه پژوهش در روابط عمومی تاکید کرد و گفت: ما از روابط عمومی انتظار تحلیل موضوعات، سرعت و دقت در اطلاع رسانی و صداقت را داریم تا در نهایت اخبار واقعی را به دست مخاطبان برسانیم.
دکتر محمد مهدی ناصحی در جلسه تکریم و معارفه مدیر کل روابط عمومی و امور بینالملل سازمان بیمه سلامت ایران بر توجه به سرعت عمل و پاسخگو بودن در روابط عمومی تاکید کرد و افزود: باید توجه داشت که مهارت فنی، دانش و مهارت تخصصی در روابط عمومی مسالهای نهادینه و مشخص است و تنها معطوف به اطلاع رسانی و اخبار نیست.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: توانمندی در حوزه های مختلف به خصوص در حوزه های پژوهشی باید در حوزه روابط عمومی مورد توجه قرار گیرد. ما از روابط عمومی انتظار تحلیل موضوعات، سرعت و دقت در اطلاع رسانی و صداقت را داریم تا در نهایت اخبار واقعی را به دست مخاطبان برسانیم.
وی گفت: بیمه سازمان حامی مردم در حوزه سلامت است به همین دلیل باید تلاش کنیم که مردم و ارائه دهندگان خدمات سلامت از بیمه به عنوان یک ابزار و با اطمینان خاطر بهرهمند شوند.
ناصحی افزود: خدمات و بسته های سازمان بیمه سلامت ایران روز به روز در حال بهتر شدن است که لازم است برای بهبود اقدامات انجام شده میزان رضایت و نارضایتی مردم انعکاس داده شود و اطلاعات و علم خود را در این زمینه به روز کنیم.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در پایان از زحمات محمد هاشمی بابت تلاشها ی ارزشمند ایشان در مدت فعالیشان تشکر کرد و گفت: امیدواریم با مدیریت جدید اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل روز به روز شاهد شکوفایی هر چه بیشتر در این حوزه را شاهد باشیم.
مدیر کل روابط عمومی و امور بینالملل سازمان بیمه سلامت ایران: دانش و اطلاعات سازمانی به روز، رمز موفقیت و ارتقاء و پذیرش جایگاه واقعی روابط عمومی است
مدیر کل روابط عمومی و امور بینالملل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رمزموفقیت وارتقا و پذیرش جایگاه واقعی روابط عمومی این است که از دانش روز، رویدادها، قوانین و مقررات سازمانی اطلاع کافی و درست داشته باشیم.
سید مهدی میرشاه ولد در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل روابط عمومی و امور بینالملل سازمان بیمه سلامت ایران که با حضور مدیرعامل و معاونین و مدیران سازمان برگزار شد، بیان کرد: اطلاع رسانی همراه با آگاهی و دانش از موضوعات مهمی است که باید در بحث اطلاعات و ارتباطات مورد توجه جدی قرار گیرد. از طرفی بیمه شدگان و ارائه دهندگان خدمات باید از اطلاعات و آگاهی درست برخوردار شوند و این مهم بدون داشتن دانش مبانی علمی بیمه سلامت ، اطلاعات اجرائی، دستورات بالادستی و مقررات جاری سازمان امکانپذیر نیست.
مدیر کل روابط عمومی و امور بینالملل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: باید بتوانیم با اطلاع رسانی درست از حقوق مخاطبین، مطالبه به حق برای جامعه هدف از جمله بیمهشدگان و ارائه دهندگان خدمات و کارکنان را ایجاد کنیم.
وی به افکار سنجی و بررسی نظرات بیمهشدگان و ارائه دهندگان خدمات اشاره کرد و افزود: بخش های موازی در خصوص جمع بندی اطلاعات بیمهشدگان از جمله 1666، دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و روابط عمومی که این وظیفه را بر عهده دارند، نیازمند همگرایی است که بتوانیم اطلاعات را به درستی تجمیع و تجزیه تحلیل کنیم و خروجی آن را دراختیار مدیریت ارشد سازمان بیمه سلامت قرار دهیم تا از این اطلاعات در تصمیماتشان استفاده کنند.
میرشاه ولد گفت: در خصوص ارتباطات بین الملل نیز میتوان از تجربیات موفق دنیا در حوزه بیمه سلامت پایه بهره گرفت و در اختیار حوزه تخصصی و مدیریت کلان سازمان قرار دهیم. یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی در حوزه بینالملل این است که بتوانیم ارتباطات درست را از مجاری درست و البته قانونی با سازمانهای بیمه گرپایه در دنیا که دارای تجربیات موفقی هستند و نهادهای بینالمللی در حوزه سلامت از جمله سازمان جهانی بهداشت برقرار کنیم و اطلاعات جهانی در خصوص بیمه سلامت و فعالیت های این حوزه را در اختیار مجموعه فنی قرار دهیم.
مدیر کل روابط عمومی و امور بینالملل سازمان بیمه سلامت ایران در پایان افزود: باید هماهنگی کامل، همراهی درست و پشتیبانی در خصوص اطلاعرسانی به موقع و هدفمند با مدیریت ارشد سازمان را در اولویت قرار دهیم . اولویت ما در اطلاع رسانی عمق دهی به اخبار، اطلاعات و اخبار به موقع است و باید تلاش کنیم در کنار مدیریت، پشتیبانی به موقع و درستی را برای آماده سازی شرایط اجرا و بعضا در مسیر اجرا برای تسهیل فعالیت ها داشته باشیم.
|
نظر بدهید