شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| محمد صابری، مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بینالملل سازمان ملی استاندارد ایران در ابتدای این گردهمایی، گفت: کارشناس روابطعمومی به عنوان پل ارتباطی میان مجموعه، مخاطبان جامعه و در حقیقت ویترین بزرگ سازمان خود محسوب میشود.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران، وی با بیان اینکه روابط عمومی استاندارد به دلیل ماهیت شغلی خود با طیفهای گوناگون افراد در ارتباط است افزود: باید تلاش کنید تا با بهره گیری از روشهای نوین ارتباطی و با شناخت صحیح نیاز مخاطبان، همواره تصویر مثبتی از استاندارد ایجاد کنید.
صابری افزود: دایره فعالیت روابط عمومی استاندارد متناسب با نوع فعالیت های سازمان و پیاده سازی قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد گسترده است.
مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بینالملل برای حمایت از طرح ها و برنامه های ارتباطی دقیق و موثر، قول مساعد داد.
فاطمه عرفانیان، معاون دفتر روابط عمومی و امور بینالملل در ادامه با اشاره به شیوع کرونا گفت: بسیاری از فعالیت ها تحت الشعاع این بیماری قرار گرفته و لازم است با تلاشی مضاعف این فاصله را با راهکارهای نوین ارتباطی به حداقل برسانیم.
مریم علیپور، رییس اداره روابط عمومی نیز در این جلسه با اشاره به نزدیکی ایام دهه فجر انقلاب، آغاز سال نو و ورود به قرن جدید خواستار نگاه متفاوتی به برنامه های پیش رو شد.
علیپور بر تقویت مهارت خبرنویسی تاکید کرد و گفت: در تهیه محتوای رسانه ای و مکاتبات، عناوین را کامل و صحیح بیاورید.
وی ، افزایش سطح آگاهی را برای ارتقای کیفی فعالیتهای روابط عمومی در استانها ضروری دانست و اعلام کرد: در این زمینه هرگونه همکاری و مساعدت را در ستاد خواهیم داشت.
در این گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل استاندارد استان های کشور سئوالات و مشکلات خود را مطرح و مدیرکل روابط عمومی پاسخگوی آن بود.
|
نظر بدهید