شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در رتبهبندی سالانه نوشیدنیهای غیرالکلی جهان، کوکاکولا با ارزشترین و قویترین برند نوشیدنیهای غیرالکلی جهان شناخته شد.
ارزش برند کوکاکولا تا حد زیادی به آشنایی و شهرت جهانی آن نسبت داده میشود که با پیشرفتهای محصول نوآورانه، کمپینهای بازاریابی در مقیاس بزرگ و تعامل دیجیتال تقویت شده است.
کوکاکولا برنامه پایداری بلندپروازانهای را ترویج میکند و هدف آن این است که تا سال 2025، 100٪ بستهبندیهای خود را در سطح جهان قابل بازیافت کند و تا سال 2030 حداقل 50٪ مواد بازیافتی را استفاده کند.
این شرکت همچنین با هدف کاهش انتشار گازهای گلخانهای تا 25 درصد تا سال 2030 و دستیابی به انتشار خالص کربن تا سال 2050، راهحلهای پایدار را در سراسر زنجیره ارزش خود پیادهسازی میکند.
ساویو دسوزا، مدیر ارزشیابی برند فاینانس میگوید: کوکاکولا با سابقهای غنی، داستان برند نمادین، و تعهدی استوار به تجربه و رضایت مشتری، یک رهبر جهانی باقی مانده است.
این برند همچنان به افزایش شهرت بینالمللی خود ادامه میدهد و وفاداری نسلها را در سراسر جهان از طریق کمپینهای بازاریابی مبتکرانه و قدرتمند، تحولات محصول و استراتژیهای دیجیتالی نوآورانه جذب میکند
هر ساله، مشاوران پیشرو در ارزیابی برند Brand Finance، بیش از ۵۰۰۰ از بزرگترین شرکتها را مورد بررسی قرار میدهند و بیش از 100 گزارش منتشر میکنند و برندها را در همه بخشها و کشورها رتبهبندی میکنند.
29 اوت 2023 |
انتهای پیام/
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
|
نظر بدهید