شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || امروزه نام کلی برادی در صنعت روابطعمومی شناخته شده است. او بنیانگذار برند «Brandsway Creative» و یکی از چهرههای اصلی همپتونز و دنیای مد و سبک زندگی در نیویورک به شمار میرود. در این مقاله، کلی برادی از تجربیات و موفقیتهای خود میگوید و به اشتراک میگذارد که چگونه کسبوکارش را در طول سالها توسعه داده است.
اولین قدمها در دنیای روابطعمومی
کلی برادی در ابتدا بهعنوان معاون روابطعمومی در «گاما فی بتا» در دانشگاه شروع به کار کرد. سپس بهعنوان کارآموز در «لیزی گرابمن روابطعمومی» مشغول به کار شد و پس از هشت سال به مقام نایبرییس شرکت رسید.
تجربه در دنیای سرگرمی
کلی همچنین در دنیای سرگرمی فعالیت کرده است. او از بازیگری و مدلینگ لذت میبرد و در پروژههایی چون کاتالوگ جواهرات استفان دویک حضور داشت. با این حال، او در نهایت دریافته است که عشق واقعیاش در دنیای روابطعمومی است و ترجیح میدهد داستانهای مشتریانش را به رسانهها منتقل کند.
مربیان و الهامبخشها
کلی برادی بهخاطر این که مستقیماً از لیزی گرابمن، چهرهای مشهور در صنعت، یاد گرفته است، خوششانس بوده است. او همچنین از سابرینا لوین و دیگر چهرههای صنعت روابطعمومی بهخوبی بهره برده و همکاریهای استراتژیک با همکاران تبلیغاتی را بسیار مهم میداند.
فلسفه کلی برادی در روابطعمومی
کلی فلسفهاش را بر اساس درک مخاطبان و ساختن روایتهای معتبر و جذاب بنا نهاده است. او به ایجاد روابط قوی با رسانهها و همکارانش اعتقاد دارد و در Brandsway Creative، محیطی حمایتی و خلاق ایجاد کرده که در آن کار تیمی در اولویت است.
راهاندازی Brandsway Creative
پس از هشت سال در LGPR، در ۳۰ سالگی، کلی برادی تصمیم به تأسیس Brandsway Creative گرفت. او و مت لوین با هم ایدهی تأسیس این برند را شکل دادند و برادری و دوستی عمیقی با یکدیگر برقرار کردند.
مشتریان امروز
کلی به برندهای محبوبی مانند Winky Lux، Alice & Olivia، و تلویزیون گاید بهعنوان مشتریان خود اشاره میکند. او همچنین با استعدادهای تلویزیونی و اینفلوئنسرهایی مانند مردیث مارکس و جسیکا هارت همکاری میکند.
فعالیتها در همپتونز
کلی برادی همچنین در همپتونز با برندهایی مانند Montauk Beach House و Sole East همکاری دارد و به دلیل جاذبههای محلی و پوشش رسانهای، کار در این منطقه را بسیار لذتبخش میداند.
تغییرات در صنعت روابطعمومی
کلی برادی به تغییرات قابل توجهی که در صنعت روابطعمومی رخ داده اشاره میکند. او میگوید که پیش از این، مشتریان از رسانههای آنلاین دوری میکردند، اما اکنون بهدنبال رسانههایی هستند که به فروش آنها کمک میکنند. ظهور شبکههای اجتماعی بهعنوان ابزاری مؤثر برای گسترش دامنه کلیپهای روابطعمومی اهمیت زیادی پیدا کرده است.
عشق به کار و تیم
کلی عاشق کار خود است و معتقد است که روابطعمومی میتواند به افراد کمک کند تا به اهدافشان برسند. او از کار با برندهای نوآورانه و ایجاد استراتژیهای موفق لذت میبرد و به تیمش، شامل تارا سیکون و مشاوران جوان تبلیغاتی، افتخار میکند.
نکات برای وارد شدن به صنعت روابطعمومی
کلی برادی به کسانی که میخواهند وارد دنیای روابطعمومی شوند، توصیه میکند که کارآموزی کنند و تجربههای متنوعی کسب کنند. او تأکید میکند که روابطعمومی تجارتی است که به روابط و ارتباطات نیاز دارد.
اهداف آینده
کلی برادی همچنین به فعالیتهای اجتماعی و محیطزیستی خود اشاره میکند و میخواهد یک باشگاه باغ محله در بروکلین راهاندازی کند تا ساکنان را به پاکسازی خیابانها تشویق کند.
زندگی شخصی
زمانی که کار نمیکند، کلی برادی را در ساحل با فرزندانش پیدا میکنید و از زندگی خانوادگیاش لذت میبرد.
تاریخ انتشار: ۲۱ اوت ۲۰۲۴
منبع: The Daily Front Row
|
نظر بدهید