کسب مقام اول در تولید و انتشار اخبار توسط روابط‌عمومی راهداری استان کرمانشاه

باوندپور رییس اداره روابط‌عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: روابط‌عمومی این اداره کل توانسته است در سه ماه دوم سال جاری با تولید و انتشار اخبار، مقام اول را در بین کلیه روابط‌عمومی های راهداری و حمل و نقل جاده ای کشورکسب کند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| باوندپور رییس اداره روابط‌عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: روابط‌عمومی این اداره کل توانسته است در سه ماه دوم سال جاری با تولید و انتشار اخبار، مقام اول را در بین کلیه روابط‌عمومی های راهداری و حمل و نقل جاده ای کشورکسب کند.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، محمود باوندپور با اعلام خبر کسب مقام اول در تولید و انتشار اخبار در ۳ ماهه دوم سال جاری، ضمن سپاسگزاری از رسانه های استان در انتشار اخبار، از همکاران تلاشگر خبرگزاری وزارت راه و شهرسازی برای انعکاس اخبار و رویدادهای این اداره کل تقدیر و قدردانی نمود.

وی گفت: یکی از مهمترین و حساس ترین وظایف روابط‌عمومی ها، برقراری ارتباطی صحیح و مناسب برپایه اندیشه و خرد با رسانه های جمعی و انعکاس به موقع اخبار و رویدادهای سازمانی به مخاطبان از این طریق است، به عبارت دیگر؛ رسانه ها یکی از مهم ترین ابزارها برای آگاه سازی مردم و مخاطبین از فعالیت ها، خدمات و جایگاه یک سازمان و مجموعه است.

باوندپور گفت: بدون تردید روابط‌عمومی ها و رسانه ها به عنوان دو رکن مهم از سیستم اطلاع رسانی و ارتباطی نقش مهم و تعیین کننده ای در فرهنگ سازی، تنویر افکار عمومی و افزایش آگاهی های عمومی جامعه برعهده دارند.

وی افزود: امروزه لازمه موفقیت یک روابط‌عمومی ارتباط مستمر با رسانه هاست چرا که رسانه‌ها، نمایندگان افکار عمومی هستند و می‌توانند اطلاعات لازم را در اختیار روابط عمومی‌ها بگذارند و بگویند که انتظارات مردم چیست و به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مردم عمل کنند.

باوندپور گفت: نزدیکی و لزوم پیوند میان “روابط‌عمومی” و “رسانه” تا بدانجا اهمیت می یابد که روابط‌عمومی را هنر به کارگیری آگاهانه و هوشمندانه رسانه ها برای نفوذ در افکار عمومی مخاطبان دانست.