شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– دانشگاه علمی کاربردی در راستای تخصصی کردن رشته های آموزشی، در رشته روابط عمومی مقطع کارشناسی خود تغییراتی را ایجاد کرده است.
به گزارش شارا، این تغییرات در نام رشته دانشجویان این رشته ها را به سمت اجرای فعالیت های تخصصی سوق می دهد. در واقع به احتمال زیاد این دانشجویان قرار است که در واحدهای روابط عمومی شرکت ها و موسسات و سازمان های بزرگ مشغول به کار شوند.
رشته های جدید در حوزه های روابط عمومی و خبرنگاری در جدول زیر مشاهده می شوند.
4103011 | کارشناسی حرفهای خبرنگاری با گرایش اجتماعی و فرهنگی |
4103011 | کارشناسی حرفهای خبرنگاری با گرایش اجتماعی و فرهنگی |
4103011 | کارشناسی حرفهای خبرنگاری با گرایش اجتماعی و فرهنگی |
4103012 | کارشناسی حرفه ای خبرنگاری با گرایش سیاسی و اقتصادی |
4103012 | کارشناسی حرفه ای خبرنگاری با گرایش سیاسی و اقتصادی |
4103012 | کارشناسی حرفه ای خبرنگاری با گرایش سیاسی و اقتصادی |
4103013 | کارشناسی حرفهای روابط عمومی با گرایش امور رسانه |
4103013 | کارشناسی حرفهای روابط عمومی با گرایش امور رسانه |
4103013 | کارشناسی حرفهای روابط عمومی با گرایش امور رسانه |
4103014 | کارشناسی حرفه ای روابط عمومی با گرایش الکترونیک |
4103014 | کارشناسی حرفه ای روابط عمومی با گرایش الکترونیک |
4103014 | کارشناسی حرفه ای روابط عمومی با گرایش الکترونیک |
4103015 | کارشناسی حرفه ای روابط عمومی با گرایش رفتار اجتماعی و افکار سنجی |
4103015 | کارشناسی حرفه ای روابط عمومی با گرایش رفتار اجتماعی و افکار سنجی |
4103015 | کارشناسی حرفه ای روابط عمومی با گرایش رفتار اجتماعی و افکار سنجی |
این اقدام دانشگاه علمی کاربردی می تواند زمینه های خوبی را برای تخصصی تر شدن حوزه روابط عمومی فراهم کند. رشته ای که آخرین تخصص موجود آن در کشور مقطع کارشناسی است و به نظر می رسد برای ارتقای سطح آن نیازمند راه اندازی مقاطع دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد است.
نظر بدهید