کدر رشته های جدید رشته روابط عمومی در دانشگاه علمی کاربردی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دانشگاه علمی کاربردی در راستای تخصصی کردن رشته های آموزشی، در رشته روابط عمومی مقطع کارشناسی خود تغییراتی را ایجاد کرده است.

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– دانشگاه علمی کاربردی در راستای تخصصی کردن رشته های آموزشی، در رشته روابط عمومی مقطع کارشناسی خود تغییراتی را ایجاد کرده است.

 

به گزارش شارا، این تغییرات در نام رشته دانشجویان این رشته ها را به سمت اجرای فعالیت های تخصصی سوق می دهد. در واقع به احتمال زیاد این دانشجویان قرار است که در واحدهای روابط عمومی شرکت ها و موسسات و سازمان های بزرگ مشغول به کار شوند.

 

رشته های جدید در حوزه های روابط عمومی و خبرنگاری در جدول زیر مشاهده می شوند.

 

4103011

کارشناسی حرفه‌ای خبرنگاری با گرایش اجتماعی و فرهنگی

4103011

کارشناسی حرفه‌ای خبرنگاری با گرایش اجتماعی و فرهنگی

4103011

کارشناسی حرفه‌ای خبرنگاری با گرایش اجتماعی و فرهنگی

4103012

کارشناسی حرفه ای خبرنگاری با گرایش سیاسی و اقتصادی

4103012

کارشناسی حرفه ای خبرنگاری با گرایش سیاسی و اقتصادی

4103012

کارشناسی حرفه ای خبرنگاری با گرایش سیاسی و اقتصادی

4103013

کارشناسی حرفه‌ای روابط عمومی با  گرایش امور رسانه

4103013

کارشناسی حرفه‌ای روابط عمومی با  گرایش امور رسانه

4103013

کارشناسی حرفه‌ای روابط عمومی با  گرایش امور رسانه

4103014

کارشناسی حرفه ای روابط عمومی با گرایش الکترونیک 

4103014

کارشناسی حرفه ای روابط عمومی با گرایش الکترونیک 

4103014

کارشناسی حرفه ای روابط عمومی با گرایش الکترونیک 

4103015

کارشناسی حرفه ای روابط عمومی با گرایش رفتار اجتماعی و افکار سنجی

4103015

کارشناسی حرفه ای روابط عمومی با گرایش رفتار اجتماعی و افکار سنجی

4103015

کارشناسی حرفه ای روابط عمومی با گرایش رفتار اجتماعی و افکار سنجی

 

 

این اقدام دانشگاه علمی کاربردی می تواند زمینه های خوبی را برای تخصصی تر شدن حوزه روابط عمومی فراهم کند. رشته ای که آخرین تخصص موجود آن در کشور مقطع کارشناسی است و به نظر می رسد برای ارتقای سطح آن نیازمند راه اندازی مقاطع دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد است.