شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– کتاب پنج گفتار مدیریت محتوا تالیف دکتر حسن ربیعی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.
به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، در این کتاب، نگاهی به راهبرد محتوا و محتوای روابط عمومی و خوانندگان متوجه خواهند شد چه زمانی و در چه مکانی راهبرد مذکور را به کار ببرند، و این که چگونه الگوی راهبرد محتوا را تدوین و اجرایی نمایند.
در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: “محتوا” همه جا وجود دارد. عبارت از آگهیها و نسخۀ مقالات طولانیتر، تصاویر و ویدیوها و داستانها است. اما امتیاز این همه چیست؟ بستگی به راهبرد محتوا دارد. راهبرد محتوا برای محتوایی ارزشمند و هدفمند برنامهریزی میکند.
اگر محتوا شاه باشد، راهبرد محتوا سیاستگذار پشت پرده است. راهبرد محتوا عبارت از فرایندی است که تضمین میکند محتوا انتشار یابد، ویراستاری شود، دوباره منتشر شود، باهدف جدیدی انطباق یابد، و در زمان مناسب بایگانی شود. همچنین فرایندی است که از پیش برای محتوایی برنامهریزی میکند که باید در چند جا، گاهی در اوقات معین، به نمایش در آید، به نحوی که بعضی از مخاطبان بتوانند اطلاعات را شخصی نمایند.
کلید کار این است که مخاطبان خود را بشناسیم، و بیمها و امیدها، نیازها و رؤیاهای آنها پی ببریم. باید آنها را بشناسیم تا بتوانیم آنچه را که میخواهند به آنها بدهیم. اگر به اندازۀ کافی آنچه را که مخاطبان میخواهند به آنها بدهیم، آنچه را که نیاز داریم به دست خواهیم آورد.
کتاب « پنج گفتار مدیریت محتوا » در 120 صفحه و پنج گفتار توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی در زمستان 1395 و باقیمت شانزده هزار تومان منتشر می شود.
علاقمندان می توانند برای خرید و تهیه کتاب با شماره تلفن های 7-88617576 (021) تماس حاصل نمایند.
|
نظر بدهید