کتاب مدیریت مستندسازی در روابط عمومی منتشر می شود

در این کتاب، نویسنده ابتدا با ارایه تعریف مستندسازی و مستندسازی الکترونیکی، اهمیت و ضرورت مستندسازی و کارکردها و مزایای آن را مورد بررسی قرار می دهد.

کتاب حاضر نتیجه پژوهش نویسنده در این خصوص است که در بخش های مختلف آن، بحث مدیریت مستندسازی و مصادیق آن به طورکامل مدنظر قرار گرفته است.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) کتاب « مدیریت مستندسازی در روابط عمومی» نوشته مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.


به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، از روزهای آغازین حیات بشری مستندسازی و ثبت سوابق و نگهداری مدارک همیشه مورد توجه بوده هر چند به لحاظ فرم و کارایی بسیار ابتدایی بوده، ولی برای صاحبان خرد دارای همان ارزش و هدفی بوده که هم اکنون نیز دارد.


در این کتاب، نویسنده ابتدا با ارایه تعریف مستندسازی و مستندسازی الکترونیکی، اهمیت و ضرورت مستندسازی و کارکردها و مزایای آن را مورد بررسی قرار می دهد.


کتاب حاضر نتیجه پژوهش نویسنده در این خصوص است که در بخش های مختلف آن، بحث مدیریت مستندسازی و مصادیق آن به طورکامل مدنظر قرار گرفته است.


در بخش های یازده گانه کتاب « مدیریت مستندسازی در روابط عمومی»، به این نکته تاکید شده است که پایه و اساس تحقیقات و پژوهش های علمی بر مدارک و مستندات و سوابق بوده و هر چه این مستندات کامل تر و پربارتر باشد، به همان اندازه موفقیت صاحبان خرد در زمینه پیشرفت و پژوهش در علوم مختلف بویژه روابط عمومی افزایش خواهد یافت.


کتاب « مدیریت مستندسازی در روابط عمومی» در 150 صفحه و یازده گفتار توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی و با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی در زمستان 1395 و باقیمت بیست هزار تومان منتشر می شود.


علاقمندان می توانند برای خرید و تهیه کتاب با شماره تلفن های 7-88617576 (021) تماس حاصل نمایند.