کتاب «مدیریت شهرت و اعتبار» منتشر شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «مدیریت شهرت و اعتبار» تالیف حسن ربیعی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) کتاب «مدیریت شهرت و اعتبار» تالیف حسن ربیعی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

حسن ربیعی در گفت‌وگو ب شارا از انتشار کتاب «مدیریت شهرت» خبر داد و افزود: امروزه مدیریت شهرت و اعتبار یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکت‌ها و سازمان‌ها در فضای تجاری و کسب و کار به شمار می‌آید و ضمن اینکه مزیت رقابتی را به همراه دارد، باعث افزایش سطح کیفیت در تولید و عرضه شده است.

وی ادامه داد: در دنیای قدیم کسب و کار ساده‌تر بود و اهداف تنها در سود خلاصه می‌شد، اما در دنیای پیچیده تجارت امروز، فرهنگ و ارزش‌ها وارد بازار شده و فرایندها و سیاست‌ها را دچار تغییر کرده است. همچنین در سال‌های اخیر بر اهمیت مدیریت شهرت و اعتبار در سراسر جهان افزوده شده و به عاملی برای گسترش شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادها تبدیل شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: این کتاب می‌کوشد تا ضمن تعاریف اعتبار، شهرت و عوامل موثر در شکل‌گیری آن و تبیین سطوح اعتماد و اعتبار در سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادها عوامل لازم برای کسب اعتبار و خوشنامی را تشریح کند.

به گفته ربیعی، این اثر با ارائه عناصر کلیدی مدیریت شهرت شامل عملکرد، ارتباطات و رفتار، تاثیر مستقیمی بر اذهان مخاطبان، مشتریان و بازار رقابت ایجاد می‌کند.

 

مدیریت شهرت و اعتبار/ مولف: دکتر حسن ربیعی/ ناشر: کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول پاییز 1394/قطع وزیری /قیمت10000 تومان /104 صفحه