کتاب سال روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۲: گامی در راستای ارتقای دانش و تجارب روابط‌عمومی

انجمن متخصصان روابط‌عمومی با همکاری جمعی از اساتید، صاحب‌نظران و فعالان این حوزه، در اقدام ارزشمندی، کتاب سال روابط‌عمومی ۱۴۰۲ را منتشر می‌کند. این کتاب که به عنوان مرجعی جامع در زمینه روابط‌عمومی در ایران شناخته می‌شود، حاوی آخرین دستاوردها، پژوهش‌ها، رویدادها و تجارب این حوزه در سال ۱۴۰۲است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || انجمن متخصصان روابط‌عمومی با همکاری جمعی از اساتید، صاحب‌نظران و فعالان این حوزه، در اقدام ارزشمندی، کتاب سال روابط‌عمومی ۱۴۰۲ را منتشر می‌کند. این کتاب که به عنوان مرجعی جامع در زمینه روابط‌عمومی در ایران شناخته می‌شود، حاوی آخرین دستاوردها، پژوهش‌ها، رویدادها و تجارب این حوزه در سال ۱۴۰۲ است.
 
 محتوای کتاب:
 مقالات علمی و پژوهشی: شامل یافته‌های نوین و دیدگاه‌های صاحب‌نظران در حوزه روابط‌عمومی
 ترجمه مقالات: بهره‌مندی از جدیدترین دانش و تجارب جهانی در روابط‌عمومی
 گفتگو با اساتید: دیدگاه‌ها و رهنمودهای ارزشمند پیشکسوتان این عرصه
 گزارش‌های تحلیلی: بررسی رویدادها و روندهای مهم روابط‌عمومی در سال
۱۴۰۲
 یادداشت‌ها و دیدگاه‌ها: تبادل نظر و ارائه ایده‌های نو از سوی فعالان روابط‌عمومی
 معرفی کتب و تازه‌های نشر: آشنایی با جدیدترین منابع علمی و آموزشی در حوزه روابط‌عمومی
 نگاهی به مهم‌ترین رویدادهای روابط‌عمومی: مروری بر اتفاق‌های برجسته این حوزه در سال
۱۴۰۲
 
 کتاب سال روابط‌عمومی 
۱۴۰۲، منبعی ارزشمند برای همه فعالان روابط‌عمومی در سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و دانشجویان و پژوهشگران این حوزه به شمار می‌رود. این کتاب به ارتقای دانش، مهارت‌ها و توانمندی‌های روابط‌عمومی‌ها کمک می‌کند و نقشی موثر در توسعه این حوزه در ایران ایفا خواهد کرد.
 
 انتشار این کتاب نشان‌دهنده تعهد انجمن متخصصان روابط‌عمومی به ارتقای سطح دانش و تجربیات فعالین این حوزه و تلاش برای جایگاه بخشیدن هرچه بیشتر به روابط‌عمومی در سازمان‌ها و نهادهای کشور است.
 

انتهای پیام/

<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال روش‌های ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR