شارا– کتاب سال روابط عمومی ایران (۹۱)، توسط انجمن متخصصان روابط عمومی در ۲۲۰ صفحه ،رنگی و در قطع رحلی انتشار یافت.
به گزارش شارا به نقل از کمیته اطلاع رسانی انجمن، بخش ابتدایی کتاب گفتگو با دکتر مهدی محسنیان راد در خصوص کارکردها، الزامات و نیازهای روابط عمومی ایران، تبین چالش و فرصت های روابط عمومی آنلاین در ایران در گفتگو با اساتید و صاحبنظران و لزوم نقد اصولی و بنیادین روابط عمومی در ایران در گفتگو با دکتر اسماعیل قدیمی آمده است.
همچنین برگزاری میزگردی با موضوع “آسیب شناسی آموزش وتدریس روابط عمومی در ایران” ، انتشارات مقالاتی در خصوص نظریه بازارپیام، کاربرد اطلاع رسان و خبری روابط عمومی ،روابط عمومی سر آمد و روابط عمومی در فضایی از جنس مجازی و پژوهش هایی در رابطه با آموزش رهبری در برنامه آموزشی روابط عمومی، قواعد ارتباطات بحران، وبلاگ ها و هدایت افکار و انگیزه ها و بررسی دیدگاه اساتید ارتباطات نسبت به عملکرد روابط عمومی در ایران از دیگر مطالب این کتاب است.
بخش دیگری ازکتاب به ارائه گزارش های تحلیلی در خصوص وضعیت حرفه ودانش روابط عمومی، بررسی چرایی حضور کم رنگ زنان در مدیریت روابط عمومی، لزوم بازنگری در وب سایت های دولتی و روابط عمومی حرفه ای از دیگر بخش های کتاب سال روابط عمومی را تشکیل داده است.
همچنین در این کتاب به مهمترین رویدادهای روابط عمومی در سال ۹۱درایران وسال۲۰۱۲درجهان، تازه های نشر کتاب در ایران و جهان ، معرفی سایت ها و وبلاگ های روابط عمومی، معرفی انجمن های بین المللی روابط عمومی، معرفی جوایز بین المللی روابط عمومی و اشتباهات فاحش روابط عمومی در سال ۲۰۱۲پرداخته شده است.
شایان ذکراست :علاقه مندان به تهیه کتاب مذکورمی توانند با شماره ۶۶۴۳۴۰۱۴دفترانجمن تماس حاصل نمایند.
|
نظر بدهید