به گزارش شارا، چندرسانه ای (تعریف، عناصر، نظریه ها و تولید)، پادکست، وب سایت سازمانی و چندرسانه ای های مبتنی بر موبایل از فصول چهارگانه این کتاب می باشد.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– کتاب “روابط عمومی چندرسانه ای” تالیف مریم باشعور لشگری بزودی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
به گزارش شارا، چندرسانه ای (تعریف، عناصر، نظریه ها و تولید)، پادکست، وب سایت سازمانی و چندرسانه ای های مبتنی بر موبایل از فصول چهارگانه این کتاب می باشد.
روابط عمومی چندرسانه ای/ مولف: مریم باشعور لشگری/ ناشر: کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول پاییز 1394/قطع وزیری/قیمت:12000 تومان/104 صفحه
|
نظر بدهید