شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| ویرایش و چاپ دوم کتاب “روابط عمومی و فنون جدید تبلیغات” تالیف محمد صفاری به چاپ دوم رسید.
به گزارش شارا، در بخشی از پیشگفتار این کتاب که بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود آمده است: “دنیای تبلیغات دنیای عجیبی است. دنیایی پر از پیامها، فکرها و احساسها. ما به هر جایی که میرویم و هر جایی که نگاه میکنیم، با پیامها درگیر هستیم.
تبلیغات کاری کردهاست که ما دیگر لازم نیست به خودمان فکر کنیم که چند وقت بعد، چه چیزی برای ما جذاب خواهد بود.
ما باید روی یک نیمکت راحت بنشینیم و شما با تبلیغات خود به ما بگویید که چگونه زندگی کنیم، دنبال چه چیزی باشیم، چه چیزی بخوریم، خانه ما چه شکلی باشد، چگونه با مردم ارتباط برقرار کنیم یا هر جنبهای از زندگی که برای ما مهم است. این است قدرت تبلیغات.”
در کتاب حاضر تلاش شده از جامعیت لازم نسبت به مباحث تبلیغات و ارتباط آن با روابط عمومی برخوردار باشد.
این کتاب دارای چهار فصل زیر است:
فصل اول شامل مفاهیم و کلیات درباره تبلیغات، انواع مخاطبان، اهمیت، ویژگیها، هدفگذاری، مخاطب شناسی و اثربخشی تبلیغات است.
فصل دوم با عنوان «شکلها و روشهای نوین تبلیغات»، اشکال گوناگون تبلیغات اینترنتی، تاریخچه، مزایا و مدلهای مربوطه را ارایه می نماید.
فصل سوم چگونگی ارتباط بین روابط عمومی و تبلیغات، تفاوتها و شباهتها و راهبردهای افزایش اثرات تبلیغ به تفصیل مورد بررسی قرار می گیرند.
فصل چهارم شامل فنون تبلیغی در روابط عمومی است.
|
نظر بدهید