کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی

کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی در قطع وزیری است و دارای 304 صفحه می باشد. کتاب های زیادی در حوزه تخصصی بازاریابی و تبلیغات به چاپ رسانده است.

کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی

 

شاراکتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی در قطع وزیری است و دارای 304 صفحه می باشد. مولف کتاب پرویز درگی مشاور و محقق بازاریابی و مدرس دانشگاه کسی که کتاب های زیادی در حوزه تخصصی بازاریابی و تبلیغات به چاپ رسانده است.
نویسنده کتاب پرویز درگی کسی است که تا به حال کتاب های زیادی از او در حیطه بازار های ایران می شناسیم که بیشتر مثال های ایرانی می آورد و سعی در بیان وییگی های ایران دارد اما در کتاب جدیدش به سمت برند های خارجی روی آورده است و سعی نموده با الگوبرداری آگاهانه و همچنین با هدف یادگیری از افرادی که برندهای موفقی را در اقصی نقاط دنیا بنیان گذاشته اند و چه کرده اند که به این موقعیت ها نائل شده اند که ما در کشورمان چه نکات ارزشمندی را از این افراد یاد بگیریم.
نویسنده در این کتاب سعی کرده با آوردن تاریخچه برند های مطرح و موفق دنیا که به معرفی 25 برند پرداخته از همه جهت همچون صنعت ماشین، شرکت های کامپیوتری، دانشگاه ها، باشگاه های ورزشی، پوشاک و … توجه شده است. همچنین در ادامه با گردآوری مصاحبه هایی از موسسان آن برندها دلایل رشد و موفقیت و کامیابی برندهای برتر دنیا را پیدا کند. در انتها هم واژه نامه فارسی به انگلیسی از محتویات تخصصی کتاب وجود دارد.
کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است که یکی از ناشران تخصصی در زمینه بازاریابی و تبلیغات می باشد.