کتاب “انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی” منتشر شد

کتاب “انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی” که مجموعه مقالات بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با عنوان “هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات” است، در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی رونمایی ‌شد.

این کتاب شامل ۱۴ مقاله از اساتید و پژوهشگران برجسته در حوزه روابط‌عمومی و هوش مصنوعی است که به بررسی ابعاد مختلف این موضوع می‌پردازد.

در این کتاب، تحولات هوش مصنوعی و تاثیرات آن بر روابط‌عمومی مورد بحث قرار گرفته و چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی این حوزه بررسی شده است.

علاوه بر این، مقالات این کتاب به ارائه راهکارها و مدل‌هایی برای استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی می‌پردازند.

محتوای کتاب:

الگوی کنترل شایعه برای روابط‌عمومی با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین
بایسته‌های هوش مصنوعی در روابط‌عمومی با رویکرد مدیریت بحران
کاربرد هوش مصنوعی مولد در تولید محتوای روابط‌عمومی
چالش‌های هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
اختلال هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: یک نعمت یا یک چالش؟
اخلاق و شفافیت؛ استاندارد و چالش روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
روابط‌عمومی خودکار؛ واقعیت یا رویا؟ چشم‌انداز، فرصت‌ها و چالش‌های هوش مصنوعی مولد و آینده روابط‌عمومی
روابط‌عمومی و هوش مصنوعی: یک رابطه در حال ظهور
هوش مصنوعی، قاتق نون یا قاتل جون: کارکرد اخلاقیات در جغرافیای هوش مصنوعی، هست‌ها و بایدها
هر آنچه باید درباره آینده هوش مصنوعی در تبلیغات بدانید
ارتقای روابط‌عمومی الکترونیک در شهرداری تهران با بکارگیری ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی برخط مطالعه موردی: ربات «وردست»

کتاب “انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی” برای متخصصان روابط‌عمومی، مدیران و دانشجویان رشته‌های مرتبط مفید است.

برای تهیه این کتاب می‌توانید به وب‌سایت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی مراجعه کنید.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR