کارگاه آموزشی مسئولیت اجتماعی از زاویه روابط عمومی

همزمان با برگزاری دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، کارگاه آموزشی مسئولیت اجتماعی از زاویه روابط عمومی در تاریخ 18 آبان سال جاری برگزار می شود.
مسئولیت پذیری اجتماعی، مجموعه اقدامات، برنامه ها و پروژه هایی است که سازمان، همسو با راهبرد و اهداف کلان خود نسبت به حل چالش ها و مشکلات جامعه هدف انجام می دهد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) همزمان با برگزاری دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، کارگاه آموزشی مسئولیت اجتماعی از زاویه روابط عمومی در تاریخ 18 آبان سال جاری برگزار می شود.

 

در باره کارگاه
مسئولیت پذیری اجتماعی، مجموعه اقدامات، برنامه ها و پروژه هایی است که سازمان، همسو با راهبرد و اهداف کلان خود نسبت به حل چالش ها و مشکلات جامعه هدف انجام می دهد.

 

سازمان با طرح ریزی مجموعه اقدامات، برنامه ها و پروژه هایی در زمینه های: آموزش و پرورش، هنر و فرهنگ، ورزش، محیط زیست، انرژی، سلامت، رفاه اجتماعی، امور خیریه و فقر زدایی برای حل چنین مشکلات اجتماعی، نقشی فراتر از تولید ثروت برای جامعه هدف ایفا می نماید و موفقیت پایدار خود را در جامعه توسعه یافته و بالغ جستجو می نماید. شاید به همین دلیل است که پورتر معتقد است” شرکت ها اگر خلق ارزش های اقتصادی خود را با جامعه برای حل چالش های آن تسهیم کنند دوباره جامعه با کسب و کار آشتی خواهد کرد.” بنابراین مسئولیت پذیری اجتماعی رویکردی است برای خروج از بحران های موجود اجتماعی و زیست محیطی که کسب و کار و سازمان ها را فراگرفته است.
 

سر فصل ها
بلوغ مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان” از اقدام خیریه تا ایجاد ارزش مشترک برای سازمان و جامعه”

روش ارزیابی بلوغ مسئولیت پذیری اجتماعی

روش امتیاز دهی بلوغ مسئولیت پذیری اجتماعی

چک لیست نشان مسئولست پذیری اجتماعی سازمان

مصادیق و نمونه های بلوغ مسئولیت پذیری اجتماعی در حوزه روابط عمومی

ایجاد ارزش مشترک سازمان Creating Shared Values

 

دریافت فرم ثبت نام

جایگاه آینده‏ پژوهی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی در فضای مجازی

بلوغ مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی؛ استراتژی ارتباطی سازمان