کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است

کارولین هاید در مصاحبه‌ای با راسل شرمن از پادکست “Press Profiles” گفت که سابقه کارش در روابط‌عمومی به او در کار فعلی‌اش به عنوان مجری برنامه “Bloomberg Technology” در تلویزیون بلومبرگ کمک کرده است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || کارولین هاید در مصاحبه‌ای با راسل شرمن از پادکست “Press Profiles” گفت که سابقه کارش در روابط‌عمومی به او در کار فعلی‌اش به عنوان مجری برنامه “Bloomberg Technology” در تلویزیون بلومبرگ کمک کرده است.


هاید که در سال ۲۰۰۸ به بلومبرگ پیوست، سابقه کار در پوشش بازارهای بدهی اروپا به عنوان گزارشگر مالی شرکتی را دارد. او در این نقش بر وام‌ها و اوراق قرضه شرکت‌ها و همچنین بدهی‌های دولتی تمرکز داشت.


به گفته هاید، تجربه‌اش در روابط‌عمومی به او کمک می‌کند تا با متخصصان روابط‌عمومی برای دریافت منابع و مهمانان مناسب برای برنامه‌اش ارتباط برقرار کند. او می‌گوید: “وقتی در روابط‌عمومی بودم، نقل‌قول‌های بسیار طولانی داشتم که داستان‌ها را در بر می‌گرفت. در بلومبرگ، کمی دقیق‌تر است.”


هاید کار خود در بلومبرگ را درست در بحران مالی که منجر به سقوط Bear Stearns شد آغاز کرد. او می‌گوید: “فرسودگی در آن وجود داشت. تعمید با آتش همان جایی بود که بود.”


هاید همچنین متوجه شده است که برنامه کاری او در بلومبرگ بسیار بیشتر از زمانی است که در روابط‌عمومی کار می‌کرد. او می‌گوید: “این یک شغل ۲۴/۷ است. شما همیشه در حال تماشای بازار هستید و همیشه در حال فکر کردن به داستان‌های بعدی هستید.”


با وجود چالش‌ها، هاید از کارش در بلومبرگ لذت می‌برد. او می‌گوید: “این یک شغل هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز است. من همیشه چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم و همیشه با افراد جدیدی ملاقات می‌کنم.”

 

منبع انگلیسی: talkingbiznews

منبع فارسی: شارا

 

 

انتهای پیام/