کارشناس روابط‌عمومی: کامالا هریس در کمپین خود "اشتباه" می‌کند

کاترین فانگ – ریچارد لرمر، کارشناس روابط‌عمومی، بر این باور است که هریس باید صبر کند و آماده شود تا بتواند به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد. او گفت: “احساس من این است که او منتظر است تا قبل از ملاقات با رسانه‌ها چیزی برای گفتن داشته باشد.” لرمر همچنین افزود که هریس باید به وضوح به دلیل انتخاب خود به عنوان نامزد ریاست جمهوری بپردازد و عجله برای ورود به رسانه‌ها ممکن است باعث مشکلاتی برای او شود.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || جیمز هاگرتی، کارشناس ارتباطات بحران، به نیوزویک گفت که کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور، با دوری از مطبوعات در کمپین خود مرتکب “اشتباه” می‌شود. هریس در سه هفته اخیر توانسته است از حملات جمهوری‌خواهان اجتناب کند و با انتخاب تیم والز، فرماندار مینه‌سوتا، شتاب مبارزات انتخاباتی خود را حفظ کند. استراتژی ارتباطی او نیز موفق بوده و نامزدی او به خوبی در رسانه‌های اجتماعی مطرح شده است.

با این حال، هاگرتی معتقد است که عدم تعامل هریس با خبرنگاران ممکن است به ضرر او تمام شود. هریس به تازگی تنها ۷۰ ثانیه از وقت خود را به خبرنگاران اختصاص داد و بیشتر حضورهای عمومی خود را به صورت متنی برگزار کرده است. این رویکرد، به گفته هاگرتی، ممکن است به مخالفان او کمک کند تا او را به عنوان نامزدی که از رسانه‌ها دوری می‌کند معرفی کنند.

هاگرتی تاکید کرد که “یک عنصر کلیدی در واکنش مؤثر ارتباطات، پیشگیری از حملات منفی قبل از وقوع آن‌هاست”. او ادامه داد که هریس باید با رسانه‌ها تعامل کند تا از ایجاد تصورات منفی جلوگیری کند. این موضوع، به خصوص در دوران پیش از انتخابات، اهمیت زیادی دارد چرا که کمپین‌های سیاسی به شدت تحت تاثیر رسانه‌ها قرار دارند.

در عین حال، ریچارد لرمر، کارشناس روابط‌عمومی، بر این باور است که هریس باید صبر کند و آماده شود تا بتواند به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد. او گفت: “احساس من این است که او منتظر است تا قبل از ملاقات با رسانه‌ها چیزی برای گفتن داشته باشد.” لرمر همچنین افزود که هریس باید به وضوح به دلیل انتخاب خود به عنوان نامزد ریاست جمهوری بپردازد و عجله برای ورود به رسانه‌ها ممکن است باعث مشکلاتی برای او شود.

با وجود این انتقادات، هریس توانسته است تا حدی در میان طرفداران خود محبوبیت کسب کند. اما به نظر می‌رسد که او باید با دقت بیشتری به استراتژی‌های ارتباطی خود بپردازد تا از تاثیرات منفی احتمالی بر کمپین خود جلوگیری کند.

منبع انگلیسی: نیوزویک
منبع فارسی: شارا
تاریخ انتشار: ۹ اوت ۲۰۲۴
 

انتهای پیام/

<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR