چگونه می توان قابلیت های یک شرکت روابط عمومی را سنجید

مانیش راتور – پارامترهای متعددی وجود دارد و باید بر اساس هدفی که داریم، از میان فهرست موجود انتخاب کنیم.

به طور کلی، می توان قابلیت ها را در قالب سه پارامتر طبقه بندی کرد (گرچه به آنچه در اینجا ذکر می شود محدود نیستند):

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) پارامترهای متعددی وجود دارد و باید بر اساس هدفی که داریم، از میان فهرست موجود انتخاب کنیم.

 

به طور کلی، می توان قابلیت ها را در قالب سه پارامتر طبقه بندی کرد (گرچه به آنچه در اینجا ذکر می شود محدود نیستند):


1. تجربه: این مسأله می تواند شامل حضور سالها در عرصه صنعت، جایگاه در صنعت، دسترسی به سردبیران/ نشریات، تجارب مدیران حسابداری، تجارب حسابداران و غیره شود.


2. شایستگی: دانش صنعتی، کار گروهی، ثبات شرکت و کارکنان، مهارت های نوشتاری و غیره را شامل می شود.


3. مالی/ تجاری: برای پوشش اندازه شرکت، هزینه خدمات، روش های گزارش نتایج، حرکت در چارچوب بودجه تعیین شده و غیره.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)