چگونه رسانه های اجتماعی پولی و ارگانیک با هم کار می کنند

با توجه به همه گیر بودن رسانه‌های دیجیتال و اجتماعی به عنوان منبع خبری و محرک شهرت برند و رهبری تفکر، تقریباً غیرممکن است که استراتژی رسانه‌های اجتماعی از روابط عمومی جدا شود.

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| با توجه به همه گیر بودن رسانه‌های دیجیتال و اجتماعی به عنوان منبع خبری و محرک شهرت برند و رهبری تفکر، تقریباً غیرممکن است که استراتژی رسانه‌های اجتماعی از روابط عمومی جدا شود.


بازاریابی و روابط عمومی در شبکه‌های اجتماعی اخیراً جدایی ناپذیر شده‌اند. به این دلیل شبکه‌های ‌اجتماعی در بیشتر برنامه‌های مصرف کننده و B2B روابط‌عمومی نقش زیادی دارند. البته استراتژی مناسب کلید موفقیت است، اما برای تقویت یا رشد نتایج یک برنامه PR قوی، بهترین گزینه معمولاً ترکیبی از رسانه‌های اجتماعی پولی و ارگانیک است.


#باهوشان
# شبکه‌های‌اجتماعی
# روابط‌عمومی


ترجمه: شیخ حسن کهزادی
منبع: روابط عمومی امروز، ارتباطات کرنشاو