چگونه در دنیای آشفته امروزی به مشتریان خود در روابط‌عمومی کمک کنیم؟

دنیای امروز پر از تغییرات و عدم‌اطمینان است. در این میان، روابط‌عمومی می‌تواند نقش مهمی در کمک به کسب‌وکارها برای دستیابی به اهدافشان ایفا کند. اما چگونه می‌توان در این دنیای آشفته به مشتریان خود در روابط‌عمومی کمک کرد؟

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دنیای امروز پر از تغییرات و عدم‌اطمینان است. در این میان، روابط‌عمومی می‌تواند نقش مهمی در کمک به کسب‌وکارها برای دستیابی به اهدافشان ایفا کند. اما چگونه می‌توان در این دنیای آشفته به مشتریان خود در روابط‌عمومی کمک کرد؟


تمرکز بر رسانه‌های مناسب:
در دنیای امروز، رسانه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توان از آنها برای روابط‌عمومی استفاده کرد. اما همه این رسانه‌ها برای همه کسب‌وکارها مناسب نیستند.


ارائه ارزش در جاهای دیگر:
روابط رسانه‌ای فقط یک بخش از روابط‌عمومی است. برای اینکه به مشتریان خود در روابط‌عمومی کمک کنید، باید به آنها در ارائه ارزش در جاهای دیگر نیز کمک کنید.


تمرکز بر عمدی بودن:
هر طرح، استراتژی، زمین و نقطه تماس را با یک هدف ایجاد کنید.


نتیجه‌گیری:
با تمرکز بر این عناصر اصلی روابط‌عمومی، می‌توانید به مشتریان خود در دستیابی به اهداف و رسیدن به اهداف حرفه‌ای خود کمک کنید.


در دنیای امروز، رسانه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توان از آنها برای روابط‌عمومی استفاده کرد. اما همه این رسانه‌ها برای همه کسب‌وکارها مناسب نیستند.


روابط رسانه‌ای فقط یک بخش از روابط‌عمومی است. برای اینکه به مشتریان خود در روابط‌عمومی کمک کنید، باید به آنها در ارائه ارزش در جاهای دیگر نیز کمک کنید.
هر طرح، استراتژی، زمین و نقطه تماس را با یک هدف ایجاد کنید.
 

نویسنده: دیوید بارکو، بنیانگذار و مدیرعامل Carve Communications

منبع انگلیسی: prweek – prnewsonline
منبع فارسی: شارا