چگونه اثرگذار باشیم/ 1

استاد محمود مختاریان داور دهمین جشنواره ملی روابط عمومی – خوشحالم که بار دیگر داوری دهمین جشنواره ملی روابط عمومی در بخش های عکس، پوستر، بروشور و کتاب به اینجانب سپرده شده است. خوشبختانه امسال بروشورها چند برابر شده بود و سازمان های جدید با کارکردهای متفاوت و ارایه جذاب و متفاوت به میدان آماده بودند.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) خوشحالم که بار دیگر داوری دهمین جشنواره ملی روابط عمومی در بخش های عکس، پوستر، بروشور و کتاب به اینجانب سپرده شده است. خوشبختانه امسال بروشورها چند برابر شده بود و سازمان های جدید با کارکردهای متفاوت و ارایه جذاب و متفاوت به میدان آماده بودند.


پوسترها بسیار زیبا و دارای جذابیت بودند بطوری که نگاه را می ربودند. پوسترهای منتخب کاملا در راستای اثرگذاری بر مخاطب بود و ارزش گذاری تصویری و خلاقیت را به رخ مخاطبان می کشید

 

در بخش عکس بی شک حرکت های متفاوت و عالی در روابط عمومی پیش آمده است.

 

کارهای بخش کتاب نشان می دهد که انتشارات تکانی جدی خورده است و مجلات از نظر صفحه آرایی بسیار دیدنی تر از خواندنی بودن شده بودند. مجلات یاد گرفته اند که جذابیت بصری را یک اصل بدانند و نشان دادند که دیدنی را در خدمت خواندنی ارایه می کنند.

در بخش کتاب، روابط عمومی ها ما را شگفت زده کردند. انتشارات مس سرچشمه و … جای تقدیر و تشکر ویژه دارند.

 

دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی 27 مردادماه 1394 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.