چهارمین همایش تخصصی مسئولین روابط‌عمومی‌ بیمه ایران برگزار شد

اقدامات بیمه ایران خصوصا حوزه روابط‌عمومی‌ شایسته تقدیر است و استفاده از قابلیت و توانمندی های درون سازمانی و تهیه گزارش های تصویری تاریخ شفاهی بیمه ایران یکی از افتخارات روابط‌عمومی‌ است و نشان دهنده پویایی و تخصص مدیران و کارکنان این مجموعه است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در روز 4 شنبه 12 مهرماه 1402 چهارمین همایش تخصصی مسئولین روابط‌عمومی شرکت سهامی بیمه ایران با حضور مهدی محمدی رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل وزارت امور اقتصادی و دارایی ،عبدالصمد خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی ها ، مصطفی رئوفی مدیر کل روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل بیمه مرکزی ، مهدی مونسان مدیر کل دفتر کل مدیر عامل و هیات مدیره ، داود سیاح مدیر کل روابط و امور بین‌الملل بیمه ایران ، همکاران روابط‌عمومی‌ و مسئولین روابط‌عمومی‌ استان ها در محل همایشهای ایران زمین با محوریت روابط‌عمومی‌ مدرن و فضای مجازی برگزار گردید.

به گزارش روابط‌عمومی‌ بیمه ایران ، مهدی محمدی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به تغییرات بنیادین در حوزه های ارتباطی و لزوم ارائه راه حل های متفاوت از قبل در حل مسائل سازمانی خواستار استمرار آموزش های تخصصی در روابط‌عمومی‌ شد و حوزه روابط‌عمومی‌ را حوزه پویا و غیر ایستا عنوان کرد و گفت : اقدامات بیمه ایران خصوصا حوزه روابط‌عمومی‌ شایسته تقدیر است و استفاده از قابلیت و توانمندی های درون سازمانی و تهیه گزارش های تصویری تاریخ شفاهی بیمه ایران یکی از افتخارات روابط‌عمومی‌ است و نشان دهنده پویایی و تخصص مدیران و کارکنان این مجموعه است.

خدامی نیز از دیگر سخنرانان این همایش ، با اشاره به خدمات و اقدامات جهادی مسیولین روابط‌عمومی‌ ، به نقش و جایگاه ویژه روابط‌عمومی‌ در پیشبرد اهداف شرکت پرداخت و گفت: شفاف سازی و اطلاع رسانی از خصوصیات بارز روابط‌عمومی‌ به عنوان پل ارتباطی مردم ،مشتریان و شرکت است.

وی افزود : با توجه به مسیولیتهای بازرگانی و اجتماعی بیمه ایران ، اهمیت روابط‌عمومی‌ در بیمه ایران بیشتر از سازمان های دیگر است و همکاران ما در روابط‌عمومی‌ باید قابلیت های متعددی در توسعه کسب و کار بیمه ای ، اثر بخشی و کارایی فروش و خدمات پس از فروش داشته باشند.

معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگیها به نقش ارزنده سرمایه انسانی در شرکت پرداخت و خاطر نشان کرد: نوآوری ، مشارکت کارکنان در مدیریت شرکت ، موضوعات انگیزشی و رفاهی ، شایسته گزینی در انتصابات از اقداماتی بود که انجام شده و در برنامه‌های آتی در نظر داریم جشنواره روز مشتری و جشنواره ستارگان فروش برای نمایندگی ها را برگزار نماییم .

همه این اقدامات اتفاقات بسیار خوبی هست که برخی از آنها برای اولین بار در شرکت انجا شده و تبیین این اقدامات برای مردم و بیمه گزاران از طریق روابط‌عمومی‌ می تواند ضمن آگاه بخشی ، تاثیر گذاری این اقدامات را افزایش دهد.

وی در پایان سخنان خود کتابهای ارتباط شناسی دکتر محسنی راد ، ارتباطات سازمانی کاترین میلر ،ارتباطات انسانی دکتر فرهنگی ، واژه نامه ارتباطات دکتر یونس شکرخواه و کتاب وسایل ارتباط جمعی را برای مطالعه مسیولین روابط‌عمومی‌ مفید و سود مند دانست.

مصطفی رئوفی مدیر کل روابط‌عمومی‌ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این همایش به موضوع روابط‌عمومی‌ سنتی و مدرن پرداخت و تاکید کرد: روابط‌عمومی‌ باید با استفاده از ابزارهای مدرن هوش مصنوعی و روز دنیا و با گسترش فعالیت های خود در فضای مجازی ارتباط بیشتری با مردم که ذی نفعان اصلی ما هستند برقرار کند.

وی افزود: شعار بیمه ایران خدمت بی منت به مردم است و انتخاب این شعار از سوی مدیران این شرکت نشان‌دهنده همراهی مدیران و کارکنان این شرکت با سیاستهای دولت مردمی سیزدهم برای خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان است .

همچنین در ابتدای این همایش تخصصی داود سیاح مدیر کل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل ضمن خوش آمدگویی به نکات مهمی در مورد خصوصیات فضای مجازی ارائه نمود و گفت : برگزاری این نشست ها موجب افزایش همکاری ها و تقویت جایگاه مسئولین روابط‌عمومی‌ استان ها می شود.

وی همچنین با اشاره به اقدامات و خدمات بی منت کارکنان بیمه ایران در پرداخت خسارات ذی نفعان و اقتصاد و سرمایه گذاری در کشور، خواستار انعکاس این خدمات در رسانه‌ها شد و افزود: اقدامات بسیار خوبی با راه‌اندازی خانه فرهنگ و ضبط و پخش خاطرت و تاریخ شفاهی بیمه ایران شده و امیدوارم با ارسال اخبار و رویدادهای خبری هر استان و زیر مجوعه های آن از طریق مسئولین روابط‌عمومی‌ استان ها به اداره کل روابط‌عمومی‌ ، پوشش خبری بهتری از دستاوردها و فعالیت ها ی شرکت داشته باشیم .

 

 

انتهای پیام/

<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>