چهارمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد

ماهنامه الکترونیکی راهبرد با هدف ارایه محتوای کاربردی و علمی در زمینه روابط‌عمومی، رسانه و ارتباطات و با همکاری فعالان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی در اقصی نقاط کشور به عنوان یک پل ارتباطی بین صاحبان کسب و کار، مدیران، کارشناسان و علاقه مندان به این حوزه منتشر می‌شود.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ماهنامه الکترونیکی راهبرد با هدف ارایه محتوای کاربردی و علمی در زمینه روابط‌عمومی، رسانه و ارتباطات و با همکاری فعالان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی در اقصی نقاط کشور به عنوان یک پل ارتباطی بین صاحبان کسب و کار، مدیران، کارشناسان و علاقه مندان به این حوزه منتشر می‌شود.

در این شماره می خوانید؛ نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم، روش های جلب مشارکت مردمی در پیشبرد اهداف سازمان، رسانه و تبلیغات کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳، روابط‌عمومی، نشاطی یا ارتباط موثر و پاسخگویی، قدرت ارتباطات راهبردی، تضمین مشارکت مردم، راهبرد ارتباطات رایانه سپهر در تحقق《جهش تولید با مشارکت مردم》، نقش روابط‌عمومی در خوشنام یا بدنام شدن سازمان، روابط‌عمومی مدرن و مدیران سنتی، بررسی اثربخشی برنامه جامع سالانه برای تحقق برنامه ها و وظایف روابط‌عمومی، ضرورت ترویج نوآوران فعالیتهای فرهنگی، چشم انداز هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی، نقش ارتباطات و روابط‌عمومی در صنعت گردشگری، نقش روابط‌عمومی در جهش تولید، روابط‌عمومی شاهرگ یک کسب و کار، نقش مدیران، کارشناسان و فعالان روابط‌عمومی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳، فرآیند تصمیم گیری مدیران و نقش روابط‌عمومی ها، نقش رسانه در شکل دهی به  افکار عمومی، استفاده کاربردی از رسانه های اجتماعی در روابط‌عمومی، کافه ارتباطات، معرفی کتاب، و … .


برای مطالعه این شماره به سایت نشریه راهبرد به نشانی www.rahbord-pr.ir مراجعه کنید  و یا از طریق شبکه های اجتماعی زیر نشریه را دانلود نمایید:

http://B2n.ir/e61006
B2n.ir/u83170

 

انتهای پیام/

<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>