شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– اگر میخواهید برندتان ورد زبانها شود و مردم در صحبتهایشان با یاد کردن از شما، برایتان تبلیغ کنند، باید در کارتان وجه تمایز برجستهای داشته باشید تا دیگران آن را به خاطر بسپارند و در مورد آن با دوستان و آشنایانشان صحبت کنند.
اگر شما با دیگران رقبای تجاری و کاری خود تفاوتی نداشته باشید، احتمالا مردم نیز علاقهای به صحبت در مورد برند شما از خود نشان نخواهند داد. پس بررسی کنید وجه تمایز محصول یا خدمات شما چیست و بر روی آن سرمایه گذاری کنید به طوری که مردم تمایل داشته باشند تجارب خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.
شما حتی میتوانید فهرستی از ویژگیهای خود که ممکن است مشتریان به این دلایل در مورد شما با دیگران صحبت کنند تهیه کرده و بر روی افزایش این نقاط قوت تمرکز کنید.
|
نظر بدهید