
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| تدوین استراتژی روابط عمومی قوی برای سازمان های دولتی ضروری و مهم است و دولت می تواند برای افزایش گفتگو با شهروندان از آن استفاده کند.
روابط عمومی دولتی عموم را در مورد فعالیت های سازمان های دولتی مطلع می کنند، سیاست ها را توضیح می دهند و مبارزات سیاسی را مدیریت می کنند.
علاوه بر عوامل مذکور، روابط عمومی دولتی با مشکلات و چالش های زیادی مواجه است که در اینجا به برخی از آنها اشاره می شود:
1. محدودیت مالی: سازمان ها و شرکت ها تمایلی به سرمایه گذاری در بهبود و توسعه فعالیت های روابط عمومی ندارند.
2. افزایش بسترهای ارتباطی: سازمان ها و شرکت ها باید سرمایه گذاری مناسبی بر روی افزایش بسترهای ارتباطی برای دسترسی به مخاطبان انجام دهند تا نتایج مورد نظر را بدست آورند.
3. مدیریت انتظارات گروههای ذینفع
4. تعهد برای به دست آوردن اعتماد مخاطبان
2 – شناسایی انواع مناسب از تأثیر رسانه های اجتماعی
یکی از چالش های جدید سازمان ها، شناسایی انواع مناسب از تأثیر رسانه های اجتماعی و ایجاد روابط سودآور و عادلانه با توجه به اهداف برنامه ها و کمپین هاست.
3- ایجاد رابطه بلندمدت با نفوذگران
روابط دراز مدت با رهبران عقاید، منافعی را برای سازمان ها به وجود می آورد. مدیران اجرایی و تیم های مدیریت را در تدوین و اجرای راهبردهای رسانه های اجتماعی را درگیر کنید
|
نظر بدهید