شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در سال ۲۰۲۴، شبکههای رسانهای خردهفروشی (RMN) انتظار میرود با سرعت بیشتری رشد کنند و به ابزاری ضروری برای بازاریابان تبدیل شوند.
این رشد ناشی از عواملی از جمله:
– حذف تدریجی کوکیهای شخص ثالث، که دادههای شخص اول خردهفروشان را برای هدفگیری تبلیغات ارزشمندتر میکند.
– افزایش تقاضا برای تبلیغات همهکانالی، که شبکههای رسانهای خردهفروشی را به ابزاری مناسب برای دستیابی به مشتریان در هر نقطه از سفر خریدشان تبدیل میکند.
پیشبینیهای خاص
در سال ۲۰۲۴، انتظار میرود شبکههای رسانهای خردهفروشی در موارد زیر رشد کنند:
استانداردسازی: شبکههای رسانهای خردهفروشی به استانداردهای صنعتی بیشتری پایبند خواهند شد تا تبلیغکنندگان بتوانند عملکرد بین شبکههای مختلف را مقایسه کنند.
موارد استفاده: تبلیغکنندگان موارد استفاده جدیدی برای شبکههای رسانهای خردهفروشی، مانند اندازهگیری افزایشی و مدیریت خلاقانه داراییها، آزمایش خواهند کرد.
کانالهای خارج از سایت: با از بین رفتن کوکیهای شخص ثالث، تبلیغکنندگان به استفاده بیشتر از کانالهای خارج از سایت شبکه رسانهای خردهفروشی، مانند CTV، روی خواهند آورد.
رسانه درون فروشگاهی: تبلیغکنندگان همچنان به استفاده از رسانه درون فروشگاهی برای ایجاد یک تجربه همهکانالی برای مشتریان ادامه خواهند داد.
شبکههای رسانهای خردهفروشی به ابزاری ضروری برای بازاریابان در سال ۲۰۲۴ و فراتر از آن تبدیل خواهند شد. با رشد تقاضا برای دادههای شخص اول و تبلیغات همهکانالی، شبکههای رسانهای خردهفروشی به عنوان سنگ بنای استراتژی رسانهای بازاریابان عمل خواهند کرد.
منبع: martech
انتهای پیام/
|
نظر بدهید