لوگوی دایرهای پپسی که یکی از شناختهشدهترینها در جهان است، در این بازطراحی تکامل یافته و ترکیبی از سبک مدرن و بیزمانی را به نمایش میگذارد.
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || پس از تقریباً یک سال انتظار، پپسی بالاخره هویت برند جدید خود را با یک کمپین جهانی خیرهکننده معرفی کرد.
این برند در اوایل سال گذشته رسماً از لوگوی جدید خود رونمایی کرد و از آن زمان تاکنون همه چیز کمی ساکت بود. اما اکنون این برند نمادین نوشابه ظاهر جدید خود را به دنیا نشان داده است و باید گفت که تغییرات قابل توجهی رخ داده است.
از لندن تا بانکوک، پپسی با رونماییهای جهانی در سرتاسر جهان، آغاز عصر جدیدی را برای برند خود رقم زده است.
لوگوی دایرهای پپسی که یکی از شناختهشدهترینها در جهان است، در این بازطراحی تکامل یافته و ترکیبی از سبک مدرن و بیزمانی را به نمایش میگذارد.
رونماییهای جهانی خلاقانه
هویت بصری جدید پپسی در قالبهای خلاقانه متعددی در سراسر جهان رونمایی شد.
در لندن، یک قوطی پپسی غولپیکر در کنار O2 Arena نصب شد و پس از آن نمایش نوری پهپادها، آسمان را روشن کرد.
در ورشو و هوشی مین، بالنهای هوای گرم حامل لوگوی جدید پپسی به آسمان فرستاده شدند.
علاوه بر این، نمایشهای گستردهای در عربستان سعودی، مصر و دبی برگزار شد و تصاویری الهامبخش برای تماشاگران به نمایش درآمد.
در پاکستان، طرفداران کریکت در ورزشگاه قذافی با غافلگیری فرود یک قوطی پپسی غولپیکر روبرو شدند.
جسور، مدرن و نمادین
معاون بازاریابی برند جهانی در PepsiCo، اریک ملیس، میگوید: “ما همیشه یک برند جسور بودهایم که قراردادها را به چالش میکشد، وضعیت موجود را زیر سوال میبرد و لذت را در اولویت قرار میدهد. هویت بصری جدید ما جسور، مدرن و نمادین است.”
منبع انگلیسی: creativebloq
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
|
نظر بدهید