شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– ما لیستی جامع از کتابهایی را تهیه کردهایم که به صورت حرفهای به بررسی نحوه نگارش، تفکر و تحلیل میپردازند. این کتابها اطلاعات و مفاهیمی را درباره نوشتن مطالب موثر، تقویت استراتژی رسانه اجتماعی، تحلیل و بررسی نتایج کمپین و تعیین بهترین فعالیتهای تیم را به شما ارائه میدهند.
بازاریابی محتوای حماسی
نوشته جو پالیزی
نکاتی برای چگونگی بیان داستان برند خود و جذب زیرکانه اما موثر مخاطب
متن خبری کامل و عالی: چگونه برای اولین بار و در هر بار، به شکلی درست روایت کنیم
نوشته بیل مکگوان (منتشر شده در آپریل 2014)
یاد بگیرید که چگونه مطلب درست را در زمان مناسب و به مخاطب صحیح بگویید.
داستانهای بحران: پنج قانون برای گذر از بحران در تجارت، سیاست و زندگی
نوشته لان جی. دیویس
نکاتی رک و سر راست برای چگونگی مدیریت رسواییهای بزرگ روابط عمومی و چگونی یادگیری از اشتباهات.
یوتیلیتی: چرا بازار یابی هوشمند درباره کمک است و نه پیرامون اعتیاد
نوشته جی بائر
مشکل را بشناسید، بر آن غلبه کنید و با استفاده از نکات ضروری برای ایجاد روابط بلندمدت با مشریان در رقابت پیروز شوید.
دادهها را ذخیره کنید، جی بائر را در 27 فوریه در تورنتو به صورت زنده ببینید.
سال بدون پایپوش: wordpress.com و آینده کار
نوشته اسکات برکان
درباره ساختار تجارت، از سکوی ساخت وبسایتی که هر کس مورد استفاده قرار میدهد، اطلاعات درونی و داخلی را بدست آورید.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید