شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || شرکت کروگر (Kroger) پنج روند غذایی اصلی برای سال 2025 را پیشبینی کرده است. این روندها شامل:
1. خردهفروشان مواد غذایی فریبنده: مشتریان به سمت محصولات با برچسب خصوصی (مانند برند فروشگاهی) تمایل بیشتری دارند که کیفیت مشابهی با برندهای ملی ارائه میدهند اما قیمت کمتری دارند.
2. طعمهای اسیدی و شور: غذاهای تخمیر شده و شور مانند زیتون، ترشی، و کیمچی محبوبیت بیشتری پیدا میکنند و مشتریان به دنبال ترکیب این طعمها در وعدههای غذایی خود هستند.
3. رنسانس پروتئین: مشتریان به پروتئین به عنوان منبعی برای حفظ انرژی و سلامت توجه بیشتری نشان میدهند و استفاده از پروتئینهای گیاهی و مکملهایی مانند کلاژن افزایش مییابد.
4. علاقه به طعمهای تند: گرایش به استفاده از ادویهها و فلفلهای جدید از جمله چیلی کالابریایی و چیلی هاچ به منظور افزایش طعم غذاها در حال رشد است.
5. نوآوری در سالاد سزار: ترکیبات جدید با سس سزار در کنار غذاهایی مانند پیتزا و سبزیجات متنوع، فراتر از استفاده سنتی آن در سالاد، مورد استقبال قرار میگیرند.
این روندها نشاندهنده تمایل به طعمهای جدید، استفاده از پروتئینهای گیاهی و توجه بیشتر به قیمت و کیفیت محصولات هستند.
تاریخ انتشار: 24 اکتبر 2024
منبع انگلیسی: prnewswire
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
نظر بدهید