شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر محمدرضا فتاحی در جلسه مشترک با مدیر و کارکنان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: برکسی پوشیده نیست که روابط عمومی ها برای سیستم مانند نورافکن عمل می نمایند و مواردی را که نیاز است ولی دیده نمی شوند را معرفی می کنند .
وی اظهار داشت : فعالان در عرصه روابط عمومی علاوه بر معرفی نقاط مثبت سازمان ، باید نکات منفی را هم به منظور رسیدگی و پی گیری به مسوولان معرفی نمایند.
دکتر فتاحی بیان کرد : اطلاع رسانی نباید در مسیر افراط و تفریط بیفتد زیرا بزرگ نمایی یا سیاه نمایی های بی جا خطراتی هستند که منجر به از بین رفتن اعتماد مردم می شود.
وی گفت : نکات و اخبار مفید و جذاب برای مردم باید برای اطلاع رسانی در اولویت قرار گیرد و علاوه بر در نظر داشتن سرعت در ارایه اخبار ، کیفیت نیز مورد توجه قرار گرفته و این گونه نباشد که کیفیت فدای کمیت شود.
دکتر فتاحی افزود : در مجموع طی سال های اخیر عملکرد روابط عمومی دانشگاه متحول شده و با توجه به اقدامات انجام شده ارزیابی خوب و بالاتری را از این مدیریت داریم که نشان دهنده تلاش تیمی کارکنان این مجموعه است که جای تقدیر دارد .
دکتر احمد رضازاده ، مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز با ارایه گزارش 9 ماهه اقدامات روابط عمومی ، گفت : در این مدیریت واحدهای سمعی و بصری ، خبر ، ارتباطات ، تبلیغات و انتشارات و فیلم سازی فعالیت می کنند که هر کدام سعی در ارایه بهترین خدمات در حیطه وظایف خود دارند.
منبع: ایرنا
|
نظر بدهید