پائول هولمز: چیزهایی که شرکت های روابط عمومی باید در آن خوب باشند، صحت، تعامل، اعتبار و گفتگو است

به گزارش گروه ترجمه شارا، وی می افزاید: «چیزهایی که شرکت های روابط عمومی باید در آن خوب باشند، صحت، تعامل، اعتبار و گفتگو است. همه اینها در عصر دیجیتال فوق العاده با ارزش هستند و این در حالیست که تنها شرکت های معدودی چند سالی است که خدمات خود را با این موارد همخوان و سازگار کرده اند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) پائول هولمز، مدیر عامل نشریه گزارش هولمز می نویسد: «آژانس های روابط عمومی در واقع در آغاز تجربه نوعی از رشد هستند که باید انتظار داشته باشیم که در محیط فعلی آن را مشاهده کنیم.»

 

به گزارش گروه ترجمه شارا، وی می افزاید: «چیزهایی که شرکت های روابط عمومی باید در آن خوب باشند، صحت، تعامل، اعتبار و گفتگو است. همه اینها در عصر دیجیتال فوق العاده با ارزش هستند و این در حالیست که تنها شرکت های معدودی چند سالی است که خدمات خود را با این موارد همخوان و سازگار کرده اند. این تعداد شرکت هایی هستند که در کل صنعت مسیر صحیح را می پیمایند.


هولمز می افزاید: «اگر ما مجبور شویم که دلیلی برای افزایش نرخ رشد در صنعت روابط عمومی در سراسر جهان بیاوریم، آن شرکت هایی هستند که در پیمایش ما واقعا به موارد چالش زا در فضای دیجیتال و رسانه اجتماعی وارد شده اند.»

 

هولمز تصریح کرد: «در طول پیمایش، شرکت هایی را می بینیم که سرمایه گذاری خود را در ساخت دیجیتال و تولید و مدیریت جوامع اجتماعی افزایش داده اند و با موفقیت در مسئولیت های مدرن خویش رقابت می کنند. به نظر می رسد که تفاوت واقعی در رشد بر خط است.»


«یکی دیگر از عوامل رشد در اروپا است. در حالیکه شرکت های قاره ای در مقایسه با شرکت های امریکایی و آسیایی نگرانی های زیادی درباره رشد و سودآوری خود دارند، بهترین آنها در حال رشد دوباره هستند.»


«اما بار دیگر شاهد نا امیدی رشد برای بسیاری از آژانس های شاخص در صنعت روابط عمومی هستیم و به خصوص آنهایی که در تملک هلدینگ های بزرگ هستند.»


هولمز اشاره می کند: «این مساله به اندازه کافی روشن نیست. شاید آنها خود را از گسترش در بطن آژانس های خواهر محدود کرده اند؛ شاید اندازه دقیق آنها کمتر قابل انعطاف است یا کمتر قابلیت دارد که تغییرات فوری را بپذیرد. یا شاید اهداف مادی شرکت هلدینگ سرمایه گذاری لازم را با دشواری بیشتری همراه ساخته است. هر دلیلی که برای این امر وجود داشته باشد، این مساله روشن است که آنها سهم بازار را در برابر شرکت های مستقل از دست داده اند.