این هفته، تغییرات و ویژگیهای جدیدی در برخی از رسانههای اجتماعی معرفی شده است که میتواند برای کاربران جذاب باشد:
این هفته، تغییرات و ویژگیهای جدیدی در برخی از رسانههای اجتماعی معرفی شده است که میتواند برای کاربران جذاب باشد:
۱. یوتیوب: با همکاری Shopify، یک برنامه خرید جدید راهاندازی کرده که به تولیدکنندگان محتوا امکان میدهد از طریق فروش محصولات مرتبط با ویدیوهای خود درآمد کسب کنند.
۲. تردز: با ارائه امکانات جدید مانند یک برگه رسانه برای ذخیره و نمایش ویدیوها و عکسها، و همچنین قابلیت ارسال محتوا بهصورت همزمان از اینستاگرام و فیسبوک به تردز، همچنان به بهبود و توسعه پلتفرم خود ادامه میدهد.
۳. ایکس (X): ابزارهای تحلیلی جدیدی برای بررسی کلمات کلیدی و سرعت مکالمات ارائه کرده که این ابزارها میتواند برای متخصصان روابطعمومی بسیار مفید باشد.
۴. تیکتاک: امکان ضبط صدای رباتیک برای کاربران فراهم شده که به آنها اجازه میدهد صدای مخصوص خود را برای ویدیوها ایجاد کنند.
۵. اینستاگرام: به کاربران این امکان را میدهد که موسیقیهایی که به آنها گوش میدهند را به پروفایل خود اضافه کنند، تا دیگران نیز بتوانند آن را مشاهده کنند.
۶. لینکدین: یک چرخ فلک ویدیوهای انتخابشده را به فیدهای کاربران اضافه کرده تا توجه کاربران را بیشتر به محتوای ویدیویی جلب کند.
نویسنده: آلیسون کارتر
منبع انگلیسی: PRDaily
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
|
نظر بدهید