ویژه‌نامه "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر می شود

در آستانه روز ملی روابط عمومی – موسسه کارگزار روابط عمومی در آستانه 27 اردیبهشت ماه روز ملی روابط عمومی، ویژه‌نامه “مثبت اندیشی در روابط عمومی” را منتشر می کند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) موسسه کارگزار روابط عمومی در آستانه 27 اردیبهشت ماه روز ملی روابط عمومی، ویژه‌نامه “مثبت اندیشی در روابط عمومی” را منتشر می کند.

به گزارش شارا، این ویژه نامه شامل بخش های مختلف گفتگوها، گزارش ها و مطالب آموزشی و کاربردی در خصوص ارتباطات میان فردی است.

 

یکی از مجموعه مطالب خواندنی این ویژه نامه، گزارش های مبسوطی است از فرآیند اخبار جعلی در سه ماه آخر سال گذشته در جهان که نقطه نظرات متخصصان و صاحب نظران روابط عمومی بر غنای آن افزوده است. «رویدادها»، «تازه های نشر» و «برنامه های آموزشی» مطالبی است که درباره آن ها در ویژه‌نامه “مثبت اندیشی در روابط عمومی می توانید بخوانید.