اگرچه هدف اصلی این کمپین مبارزه با بیماری ALS می باشد، اما در ویدئوهایی که اخیرا منتشر می شود دیده شده است که هیچ اشاره ای به دلیل اجرای این چالش نمی شود و صرفا افراد آب یخ، آب ماست و.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– کمپین آب یخ یکی از مدهای نوظهور در شبکه های اجتماعی است که این روزها به شدت افراد را با خود درگیر کرده است.
اگرچه هدف اصلی این کمپین مبارزه با بیماری ALS می باشد، اما در ویدئوهایی که اخیرا منتشر می شود دیده شده است که هیچ اشاره ای به دلیل اجرای این چالش نمی شود و صرفا افراد آب یخ، آب ماست و… را بر روی سر خود می ریزند.
این مساله خود یکی از کژ کارکردهای کمپین هاست که در کلیپی که لینک دانلود آن در ذیل قرار گرفته است می توانید مشاهده کنید.
در واقع افراد تمایل زیادی به شنیدن و گفتن حرف های تکراری ندارند و ممکن است اصل موضوع کم کم منحرف شده و حتی به جاهای دیگری ختم شود.
در این موارد تقریبا می توان گفت کاری از دست کسی بر نمی آید و باید دید که جریان افکار عمومی کمپین را به چه سمت و سویی هدایت می کند.
|
نظر بدهید