شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || رسانههای اجتماعی به کانون زندگی روزمره مصرف کنندگان تبدیل شده اند. اینجا جایی است که اخبار منتشر می شود، روندها ظاهر می شوند و جوامع شکل می گیرند. هرچه نفوذ اجتماعی بیشتر شود، دادهها و بینش رسانههای اجتماعی برای اداره یک سازمان موفق و رقابتی حیاتی تر می شود.
نظرسنجی هریس، به نمایندگی از Sprout Social، بیش از 750 رهبر در بازاریابی رسانههای اجتماعی، مراقبت از مشتری و ارتباطات از بخشهای مختلف کسبوکارهای ایالات متحده و بریتانیا را مورد بررسی قرار داد تا درک بهتری از نحوه سرمایهگذاری آنها در رسانههای اجتماعی و تأثیر آن در سراسر سازمانها داشته باشد. با وجود روندهای اقتصاد کلان فعلی، انتظار می رود بودجه رسانههای اجتماعی افزایش یابد – اما رهبران به فناوری های نوظهور و سایر تغییرات سازمانی چشم دوخته اند تا حداکثر سود را تضمین کنند.
یافته های کلیدی تحقیق عبارتند از:
– 80 درصد از رهبران کسبوکار پیشبینی میکنند که بودجه شبکههای اجتماعی شرکت آنها در سه سال آینده افزایش مییابد و در بین آنها، بیش از 2 نفر از هر 5 نفر (44٪) تخمین میزنند که بودجه آنها بیش از 50 درصد افزایش یابد.
– 90٪ از رهبران موافق هستند که موفقیت شرکت آنها به این بستگی دارد که چگونه می تواند به طور موثر از دادهها و بینش رسانههای اجتماعی برای اطلاع رسانی استراتژی کسبوکار استفاده کند.
– 97 درصد از رهبران موافق هستند که هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) شرکتها را قادر میسازد تا دادهها و بینشهای رسانههای اجتماعی را کارآمدتر تجزیه و تحلیل کنند.
منبع انگلیسی: sproutsocial
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
|
نظر بدهید