وزیر راه و شهرسازی: روابط عمومی‌ وظیفه ارتباط با مردم و ایجاد منزلت اجتماعی برای کارکنان را دارد

مهراد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در گردهم آیی مدیران و کارکنان روابط‌عمومیهای وزارت راه و شهرسازی که امروز سه‌شنبه ۹ خردادماه برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام هشتم شیعیان، جایگاه روابط عمومی را تنظیم کننده سازمان مرتبط خود با عموم مردم و یا مخاطبان آن دانست.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || وزیر وزیر راه و شهرسازی در گردهم آیی مدیران و کارکنان روابط‌عمومیهای وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها مشاوران امین مدیران و منشا تحول و تغییر هستند، اظهار کرد: روابط عمومی‌ وظیفه ارتباط با مردم و ایجاد منزلت اجتماعی برای کارکنان را دارد.
 
 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهراد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در گردهم آیی مدیران و کارکنان روابط‌عمومیهای وزارت راه و شهرسازی که امروز سه‌شنبه ۹ خردادماه برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام هشتم شیعیان، جایگاه روابط عمومی را تنظیم کننده سازمان مرتبط خود با عموم مردم و یا مخاطبان آن دانست.
 
 بذرپاش مخاطبان وزارت راه و شهرسازی را با توجه به‌ وسعت خدمات این سازمان، عموم مردم دانست و افزود: وظیفه روابط عمومی، ایجاد روابط درست، دقیق و صادقانه با عموم مردم به عنوان ذینفعان این سازمان است.
 
 وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: اقدامات و برنامه های قابل توجهی در حوزه های حمل و نقل و مسکن و شهرسازی در حال انجام است که لازم است اطلاع رسانی و به عموم اطلاع داده شود.ذ
 
 بذرپاش در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه صنعت هوانوردی اشاره‌ کرد و با اشاره به افزایش تعداد پروازها اظهار کرد: تعداد پروازها گاهی به پیک هزار پرواز در روز هم می‌رسد و تعداد زیادی هواپیمای گران قیمت به چرخه پروازها برگشته است.
 
 وی وزارت راه و شهرسازی را بزرگترین سازمان اجرایی کشور دانست که در همه بخش‌ها تماس حداکثری با مردم دارد، بنابراین باید یکی از خادم‌ترین سازمان‌ها باشد.
 
 بذرپاش گفت: با توجه تماس حداکثری وزارت راه و شهرسازی با مردم، این سازمان زیر ذره بین قضاوت‌ها در بیشترین حد قرار دارد و کوچکترین اشکال و ایرادی به شدت بازتاب خواهد داشت.
 
 وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی، یکی از وظایف این بخش را ایجاد ادراک درست و دقیق میان مردم و سازمان‌ها دانست و افزود: باید ادراک مردم به عنوان خدمت گیرندگان ادراکی صادقانه باشد تا در لحظات نیاز، مشارکت و همراهی مردم را به ارمغان بیاورد.
 
 بذرپاش با بیان اینکه قطعا کار روابط عمومی‌ها یک کار حاشیه‌ای نیست، افزود: هر جا سازمانی به موفقیت رسیده، حاصل ادراک‌سازی درست میان روابط عمومی و مردم بوده است.
 
 وی تاکید کرد: اجتماعی‌ترین بخش هر سازمان نهاد روابط عمومی است.
 
 وزیر راه و شهرسازی در ادامه به خطای هاله‌ای اشاره کرد و گفت: گاهی خدمات و اقدامات کوچک‌تر به اندازه اقدامات بزرگ برای اطلاع رسانی جدی گرفته نمی‌شود در حالی که با نگاه سرعت بخشی، کیفیت بخشی و غنی‌تر شدن باید این اقدامات انجام شده و به مردم با استفاده از ابزارهای مناسب و ابتکار و بدون بزرگ نمایی اطلاع رسانی شود.
 
 بذرپاش روابط عمومی‌ها را یکی از ساختارهای اصلی برای انگیزه بخشیدن به روابط درون سازمانی دانست و افزود: روابط عمومی‌ها به عنوان مشاوران امن سازمان‌ها بوده و در بالاترین سطح مشاوران و مدیران قرار دارند.
 
 وزیر راه و شهرسازی گفت: ساختار روابط عمومی‌ها اصلاح می‌شود و جایگاه آن‌ها ارتقا خواهد یافت.
 
 بذرپاش در پایان روابط عمومی‌ها را یاوران وزارت و راه و شهرسازی برای انعکاس اقدامات در استان‌ها با استفاده از ابزارهای به‌روز دانست.
 


 انتهای پیام/