وزیر جهاد کشاورزی: در این دوره شاهد رشد روابط‌عمومی‌‌ وزارت جهاد کشاورزی هستیم

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از مجموعه مرکز روابط‌عمومی‌‌ و اطلاع‌رسانی وزارت خانه، ضمن خداقوت به پرسنل این مجموعه اظهار کرد: یکی از ماموریت های بخش روابط‌عمومی‌‌ اطلاع رسانی عملکرد ها و بهبود آنها است و باید هم صدای مردم را به مجموعه منتقل کند و هم صدای مجموعه را به مردم منتقل کند لذا رسالت مهمی برعهده دارد.

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از مجموعه مرکز روابط‌عمومی‌‌ و اطلاع‌رسانی وزارت خانه، ضمن خداقوت به پرسنل این مجموعه اظهار کرد: یکی از ماموریت های بخش روابط‌عمومی‌‌ اطلاع رسانی عملکرد ها و بهبود آنها است و باید هم صدای مردم را به مجموعه منتقل کند و هم صدای مجموعه را به مردم منتقل کند لذا رسالت مهمی برعهده دارد.
 
 به گزارش خبرنگار ایانا، وی در ادامه تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی در ادوار گذشته از قدرت و ابزار لازم برای این مأموریت برخوردار نبود اما در این دوره شاهد رشد بخش روابط‌عمومی‌‌ هستیم و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌‌ و اطلاع رسانی توانمند است، از دانش برخوردار است و هم انرژی و اعتقاد لازم را برای این کار دارد و می توانیم شاهد رشد و تعالی در این حوزه باشیم.
 
 مقام عالی وزارت در این بازدید عنوان کرد: روحیه و نشاط خوبی در حوزه روابط‌عمومی‌‌ است و این مجموعه به خوبی کار می کند؛ اگر روابط‌عمومی‌‌ به درستی کار نکند زحمت مجموعه نادیده گرفته می شود و به مردم منتقل نمی شود بنابراین نشر، آگاهی رسانی و ایجاد انرژی برای ادامه کار مجموعه از ماموریت های روابط‌عمومی‌‌ است.
 
 وی افزود: این حوزه باعث می شود با اطلاع رسانی، خدمات مجموعه به مردم منتقل شود، بخش روابط‌عمومی‌‌ هر چقدر پر قدرت و با اقتدار بیشتر پیش برود عملکرد حوزه کشاورزی افزایش می یابد.
 
 ساداتی نژاد با بیان اینکه روابط‌عمومی‌‌ می تواند چرخ یک مجموعه را از کار بیندازد و یا یک مجموعه را با قدرت و سرعت به پیش ببرد، خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی‌‌ نقش کاتالیزور را دارد لذا انتظار ما این است که روابط‌عمومی‌‌ در عرصه اطلاع رسانی در مجموعه رسانه‌ای کشور، مجموعه برتر و صاحب اقتدار باشد.
 
 وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه حوزه غذا با هیچ چیز قابل رقابت نیست و باید در حوزه روابط‌عمومی‌‌ غذا هم هیچ بخشی توان رقابت با آن را نداشته باشد، گفت: اگر اخبار به خوبی منتقل شود به خانه های مردم رسوخ خواهید کرد، این قدرت ما در حوزه غذا است و روابط‌عمومی‌‌ باید بر روی این موج به پیش برود.