واکنش‌های گسترده به نماد تبلیغاتی کلینتون

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اعلام نامزدی “هیلاری کلینتون ” برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نماد تبلیغاتی او، با واکنش‌های گسترده در پایگاه‌های اجتماعی روبرو شده است.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) اعلام نامزدی “هیلاری کلینتون ” برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نماد تبلیغاتی او، با واکنش‌های گسترده در پایگاه‌های اجتماعی روبرو شده است.

به گزارش شارا از العالم نماد تبلیغاتی هیلاری کلینتون که عبارت است از حرف لاتین ” H ” به رنگ آبی که از داخل آن تیری قرمز رنگ به شکل افقی رد شده است و شبیه به یکی از علائم راهنمایی – رانندگی است که نشان دهنده مسیر رفتن به سوی بیمارستان است، با انتقاد و تمسخر از سوی بسیاری از کاربران توییتر مواجه شد.

برخی گفته اند که این علامت، شباهت زیادی به شعار شرکت حمل و نقل “فیدِکس” دارد؛ و این درحالیست که روزنامه نگار بخش “بیزنس اینسایدر” در روزنامه ” وال استریت جورنال ” نوشت: برخی معتقدند که این نماد را می توان به سادگی با آرم یک حزب فاشیست مجارستانی در دوران جنگ جهانی دوم، مقایسه کرد.

دردسر بزرگتر برای کلینتون به عنوان نامزد حزب دموکراتیک – چپ گرا – این است که این پیکان، به سمت راست اشاره دارد.

هنوز مشخص نشده که این شعار توسط چه کسی طراحی گردیده و تیم تبلیغات انتخاباتی کلینتون چه مبلغی بابت طراحی آن پرداخته است.

در این رابطه بیشتر بخوانید: http://www.tabnak.ir/