هوش مصنوعی در محل کار روابط‌عمومی

موسسه روابط‌عمومی Chartered، درک و پذیرش متخصصان روابط‌عمومی از هوش مصنوعی (AI) را بررسی کرد.

یک نظرسنجی آنلاین از متخصصان روابط‌عمومی در سطح جهانی از ژوئن تا آگوست 2021 انجام شد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| موسسه روابط‌عمومی Chartered، درک و پذیرش متخصصان روابط‌عمومی از هوش مصنوعی (AI) را بررسی کرد.

یک نظرسنجی آنلاین از متخصصان روابط‌عمومی در سطح جهانی از ژوئن تا آگوست 2021 انجام شد.

یافته های کلیدی عبارتند از:
 

– 42 درصد از پاسخ دهندگان ادعا کردند که معنای هوش مصنوعی را به عنوان یک فناوری درک می کنند اما خود را فنی نمی دانند.


– تقریباً از هر پنج شرکت‌کننده، یک نفر با هوش مصنوعی و کلان داده در حرفه ارتباطات آشنا بود.

– از هر پنج شرکت‌کننده، یک نفر با استفاده از داده‌ها و تجزیه‌وتحلیل‌ها در نقش خود احساس راحتی می‌کند، در مقایسه با تنها 8 درصد از افرادی که همین احساس را در مورد هوش مصنوعی داشتند.
 

 

منبع فارسی:

شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران