شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || هوش مصنوعی (AI) به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ابزار ضروری برای بازاریابان است. این فناوری میتواند برای تجزیه و تحلیل دادهها، ایجاد محتوای سفارشیشده و اندازهگیری نتایج تبلیغات استفاده شود.
در سال 2023، شاهد استفاده گستردهتری از هوش مصنوعی در تبلیغات بودیم. به عنوان نمونه، بسیاری از برندها از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل دادههای رفتاری مشتریان خود و ایجاد محتوای سفارشیشدهای استفاده کردند که با نیازها و علایق آنها مطابقت داشته باشد.
با این حال، استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغات چالشهایی را نیز به همراه داشت. یکی از چالشها سازگاری با این مجموعه ابزار جدید در روشهای فعلی بازاریابی است.
چالش دیگر ملاحظات اخلاقی مهم در مورد حریم خصوصی و سوگیری احتمالی است.
منبع انگلیسی: adage
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
|
نظر بدهید