همکاری مستمر و مداوم مابین حوزه‌های روابط‌عمومی و تبلیغات، موجب افزایش اثربخشی تبلیغات خواهد شد

غلامرضا دیوسالار، فعال حوزه روابط‌عمومی و رسانه – مدیران آگاه و متخصص روابط عمومی با اقدامات حرفه‌ای قادر خواهند بود تا با استفاده از اطلاعات و داده‌های مختلف، نسبت به مشارکت در بخش تبلیغات سازمان و افزایش اثربخشی آن در بین مخاطبان اقدام نمایند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) مدیران آگاه و متخصص روابط عمومی با اقدامات حرفه‌ای قادر خواهند بود تا با استفاده از اطلاعات و داده‌های مختلف، نسبت به مشارکت در بخش تبلیغات سازمان و افزایش اثربخشی آن در بین مخاطبان اقدام نمایند.


غلامرضا دیوسالار، فعال حوزه روابط‌عمومی و رسانه با بیان این مطلب ادامه داد: با توجه به وظایف مشخص شده در حوزه روابط‌عمومی در خصوص تعامل مستمر و دوسویه با مخاطب و شناسایی نیازهای آنان، روابط‌عمومی‌ها می‌توانند ضمن تجزیه و تحلیل این داده‌ها که با استفاده از روش‌های گوناگون به‌دست آمده، نسبت به ارایه مشاوره و کمک فکری به حوزه تبلیغات سازمان مطبوع خود اقدام نمایند.


دیوسالار ادامه داد: بنابراین اگر مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی می‌خواهند جایگاه و نقش خود را در ساختار سازمان‌شان تا جایگاهی ارتقاء دهند که در حوزه تبلیغات مشارکت داشته باشند، می‌بایست قبل از هر چیز توانمندی و صلاحیت حرفه‌ای‌ خود را در سازمان به اثبات برسانند.


وی در ادامه با بیان اینکه افزایش تاثیر و اثربخشی تبلیغات در گرو همکاری مستمر و مداوم بخش‌های روابط‌عمومی و تبلیغات است، افزود: روابط‌عمومی و تبلیغات به عنوان مکمل یکدیگر از توانمندی‌های مشخصی برخوردارند که تجمیع آنها و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بوجود آمده از این موضوع، علاوه بر تاثیر مستقیم بر نوع و نحوه تبلیغات، زمینه‌های افزایش اثرگذاری بر مخاطب و ارتقای جایگاه سازمان در جامعه را فراهم خواهد کرد.


دیوسالار در پایان ابراز امیدواری کرد تا با استفاده از دانش اساتید و صاحبنظران حوزه‌های روابط‌عمومی و تبلیغات شاهد ارتقاء و تخصصی‌تر شدن فعالیت‌های روابط‌عمومی در حوزه تبلیغات باشیم.