همزمان با کنفرانس بین المللی روابط عمومی/ کتاب مقدمه ای بر روابط عمومی یکپارچه منتشر می شود

این کتاب که برای نخستین بار توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود در اختیار شرکت کنندگان این کنفرانس قرار می گیرد.

ارتباطات یکپارچه، دیدگاهی یکپارچه به روابط عمومی، روابط عمومی و ارتباطات بازاریابی، تبلیغات به عنوان ابزاری برای ارتباطات یکپارچه، مطالعه موردی، ارتباطات یکپارچه مبتنی بر تکنولوژی، پیام رسانی یکپارچه و برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه از مباحث و فصول این کتاب می باشد.


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) همزمان با دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در تاریخ های 23 و 24 دی ماه سال جاری، کتاب ” مقدمه ای بر روابط عمومی یکپارچه” منتشر می شود.


به گزارش شارا، این کتاب که برای نخستین بار توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی در هشت فصل منتشر می شود در اختیار شرکت کنندگان این کنفرانس قرار می گیرد.


ارتباطات یکپارچه، دیدگاهی یکپارچه به روابط عمومی، روابط عمومی و ارتباطات بازاریابی، تبلیغات به عنوان ابزاری برای ارتباطات یکپارچه، مطالعه موردی، ارتباطات یکپارچه مبتنی بر تکنولوژی، پیام رسانی یکپارچه و برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه از مباحث و فصول این کتاب می باشد.

 

گفتنی است کتاب مقدمه ای بر روابط عمومی یکپارچه با همت حسن ربیعی تهیه شده است.