همایش روابط عمومی‌، رسانه و توسعه در کرمان برگزار شد

همایش مدیران روابط عمومی، اصحاب رسانه و توسعه در کرمان برگزار شد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، همایش یک روزه مدیران روابط عمومی، اصحاب رسانه و توسعه صبح امروز در مرکز آموزشی و پژوهشی استانداری کرمان برگزار شد.

 

در این همایش که با حضور استاندار کرمان، معاونان استاندار کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان همراه بود به مباحث اقتصاد و توسعه در نهج‌البلاغه، نقش مدیران روابط عمومی و رسانه‌ها در توسعه و … پرداخته شد.

 

خلیل همایی سرپرست اداره روابط عمومی استانداری کرمان در این همایش با اشاره به شعار سال جاری با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: تکرار نامگذاری اقتصادی سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری شاید به این دلیل است که دغدغه‌های ایشان در این زمینه رفع نشده است.

 

وی افزود: استاندار کرمان ولایت و توسعه را به عنوان محور وحدت استان مطرح کردند و همه جناح‌ها، گروه‌ها و فعالان سیاسی می‌توانند در قالب این شعار همکاری داشته باشند.

 

همایی با اشاره به مثلث توسعه استان کرمان بیان داشت: سه رکن این مثلث شامل دولت، مجلس و سرمایه‌گذاران هستند که باید با نظارت روحانیت در مسیر توسعه پیش روند.

 

مدیرکل حوزه استاندار کرمان گفت: در همایش امروز به نقش هر یک از روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در توسعه پرداخته می‌شود تا آهنگ توسعه را در استان کرمان داشته باشیم.

 

همایی تصریح کرد: روابط عمومی نباید ابزاری برای تبلیغ مدیر باشد، بلکه باید برای هدف بزرگ‌تر و حلقه ارتباطی بین مخاطب، جامعه هدف و دولت تلاش کنند.

 

رئیس بنیاد نهج‌البلاغه استان کرمان در این همایش درباره اقتصاد در نهج‌البلاغه اظهار داشت: هر عملی احتیاج به معرفت دارد و براساس مثلث توسعه اقتصادی استان مثلث معرفتی را ترسیم کرده‌ایم.

 

وی گفت: رابطه دوسویه فرهنگ و اقتصاد، فرهنگِ اقتصاد را شکل داده و زمانی که اقتصاد شکل و قدرت گرفت، در خدمت فرهنگ است.

 

آقاملایی تصریح کرد: بزرگ‌ترین پشتوانه جامعه انسانی، روند تکاملی اقتصاد است و بیشترین و بهترین ثمره آن در خدمت تعالی فرهنگ و مبانی فرهنگی و رشد و شکوفایی فرهنگ جامعه در می‌آید.

 

منبع: فارس